Annons:
Etikettdejting
Läst 1525 ggr
[Be69le]
11/3/15, 2:45 PM

Hjälp?

Hej!

Är så otroligt osäker på killen jag dejtar just nu, så skulle gärna vilja höra era åsikter.

Iallafall så har vi dejtat i snart ett år, dock på distans. Vi har ca en timmes resväg mellan oss, men vi har bara setts 7-8 gånger under detta år. Mestadels pågrund av honom, han studerar och påstår att han inte har tid att träffas. Dock har vi daglig kontakt genom sms eller skype och så har det alltid varit. Vi träffades på en dejtingsite och efter vår första dejt avaktiverade jag mitt konto och även han. Men efter ett par månader upptäckte jag att han varit inloggad på en annan sida, frågar honom om detta och han säger att han råkat gå in där då han fått massa spammail. Ytterligare någon månad efter detta så ser jag även att han har lagt upp nya bilder där och frågar honom återigen, och då påstod han något om att man var tvungen att ladda upp bild för att kunna pausa sidan. Men så funkade det inte och han lät bilderna vara kvar. Nu för någon vecka sedan såg jag att han återigen har lagt upp nya bilder och påstår samma sak som gången innan, att det inte funkade att pausa medlemskapet där. 

Han blev även irriterad på mig då jag inte trodde på honom, hur jag ska tolka det vet jag inte riktigt…

Magkänslan säger mig att det är något som inte stämmer, men samtidigt så vill jag inte "förlora" honom och jag vet ju att han vill fortsätta träffas. 

Vad tycker ni?

Annons:
Vanja
11/3/15, 4:32 PM
#1

Det känns som att han ljuger för dig. Inte värt att satsa på.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Sarah
11/3/15, 7:57 PM
#2

Varför ska han pausa kontot istället för att avsluta det?

Kalli
11/3/15, 10:01 PM
#3

#2: På exempelvis Happy Pancake kan man om jag minns rätt bara pausa sitt medlemskap, inte ta bort det helt och hållet. Att man skulle behöva ladda upp nya bilder för att kunna pausa ett medlemskap låter dock som skitsnack och kan man inte avsluta ett medlemskap finns det ju en annan enkel sak att göra, nämligen att inte logga in!

[Be69le]
11/3/15, 10:04 PM
#4

Tack för svaren, var väl det jag egentligen misstänkte. Men ville väl inte tro på det helt enkelt.

hankans91
11/3/15, 11:40 PM
#5

#4 Jag förstår om att du blir misstänksam när du ser att han är på dejtingsajter. Men har inte du själv med gått in på dejtingsajter för hur kunde du annars upptäcka det?

Fenix_Chicci
11/4/15, 1:02 AM
#6

Alltså, jag hade dumpat en person som aldrig verkar ha tid att ses. Då kan personen inte vara speciellt intresserad. Liksom, hur upptagen man än är så har man väl tid att ses oftare än 7-8 ggr på nästan ett år när det bara är en timmes resväg emellan.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Annons:
Be69le
11/4/15, 1:16 AM
#7

#5 Jag har inte gått med i någon dejtingsajt, har kunnat se det ändå

Pytteliten
11/4/15, 9:52 AM
#8

Det låter rent krasst som om han har dig för att du är bättre än inget, men väntar/hoppas på att något bättre ska dyka upp…

Det betyder absolut inte att du inte är bra, utan att han har problem!

Ebolaa
11/4/15, 10:40 AM
#9

Hmm, det låter som du sitter på dina svar själv. Att han sen ljuger helt rakt upp i ansiktet och blir irriterad på dig för att du inte går på det är ju helt befängt, så behandlar man inte en person som man bryr sig om. Utan han verkar tro att han kan föra dig bakom ljuset, och han verkar ha dig som en tillflyktsort som han kan få bekräftelse och omtanke av.. Inte alls chysst…

Det är jättetråkigt, men försök att hålla huvudet högt, han förtjänar inte någon som dig och så är det bara, du kan få något mycket bättre!

Ciao!

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Upp till toppen
Annons: