Annons:
Etikettsingel
Läst 1136 ggr
ennycc
2015-11-13 22:58

Olyckligt kär

Var i ett förhållande i mer än två år, gjorde slut för började få känslor för en annan kille. Som är min kollega…

Jag och den nya killen, sågs några gånger, hade sex osv, jag har fallit pladask. Är så jävla störtkär, och nu säger han att han inte gillar mig. 

Är så dålig på att uttrycka mig men allt känns bara skit. Ont i hjärtat. Tom. Ledsen. Snälla hjälp

Annons:
[rutt]
2015-11-13 23:04
#1

Det gör ont, det kommer fortsätta göra ont ett tag. Men som med andra saker så blir man antingen van eller så visar det sig att man bara var förälskad, och känslorna löses upp i intet. Ofta när man blir sådär pang-kär är det ofta det sistnämna.

LinaLj
2015-11-13 23:17
#2

Jag håller nog med #1 Det gör enormt ont och man tror att det ska göra ont för alltid. Men så börjar det göra lite mindre ont och så en dag kommer det inte att göra ont längre och man blir öppen för att hitta något nytt och bättre.

Det gäller bara att hålla ut den första tiden och tillåta det att göra ont och ge sig själv tillåtelse att sörja.

ennycc
2015-11-13 23:22
#3

Tack så jättemycket för svar, ni förstår trots min kassa beskrivning. Borde jag säga upp mig från jobbet? Lön kan jag få från annat håll. Känner nu bara att jag får ångest såfort jag tänker på att jag kommer se honom där. Samtidigt vill jag inte vara för impulsiv och ni båda säger ju att det är värsta tiden nu men blir bättre

[rutt]
2015-11-13 23:25
#4

#3 Har själv varit i din sits. Det var jobbigt först. Men så bet jag ihop, och efter ett par veckor var det mycket lättare.

LinaLj
2015-11-13 23:29
#5

#3 Nej jag skulle inte låta någon man köra bort mig från ett arbete. Du har ju inte gjort något fel, du kan ju gå med huvudet högt. Lämna privatlivet hemma och koncentrera dig på jobbet så går det snart mycket bättre.

[molly1974]
2015-11-16 11:38
#6

Hur du skall göra leva måste du bestämma själv. Det gör ont men går ändå😂skämt osido. Jag förslår att du prata prata ut med nån god vän

Annons:
Upp till toppen
Annons: