Annons:
Etikettallmänt
Läst 1274 ggr
Samida
2015-11-17 11:47

Liten fundering.

Om du ligger och håller om  någon och du riktigt känner hur den personens hjärta slår, vad tror ni det har för betydelse? 

Kan man få så stark "hjärtklappning" utan några som helst intressen för någon person?  

Vet bara att jag själv endast får det för någon som jag har intresse för.

Annons:
Gaara
2015-11-17 12:48
#1

Varför skulle man ligga och bli omhållen av någon man inte är intresserad av? Btw så slår hjärtat alltid ju. Och håller man om någon så kan man känna det oavsett.

Samida
2015-11-17 13:19
#2

#1 Jag kanske blir omhållen av någon som jag är intresserad utav, men jag vet ju inte om den personen är lika intresserad som jag. Därav min fråga. 

Sen behöver man inte känna så av hjärtat så mycket bara för att någon håller om en. Om man nu inte ligger direkt på hjärtat. Nu behövde man inte ens hålla om personen för att känna av det.

Honestyisdead
2015-11-17 14:41
#3

Jag känner alltid av hjärtat om jag håller om någon.

Gaara
2015-11-17 15:52
#4

Man kan ju känna folks puls i andra kroppsdelar med utan att det betyder att hjärtat slår speciellt hårt eller att det gör det av någon anledning. Du kan ju aldrig veta hur pass intresserad en person är genom att känna på hjärtslagen. Folks hjärtan slår ju olika hårt och snabbt utan att det är något särskilt med det. Och det finns massa anledningar till att det kan slå snabbare och hårdare, t.ex att det är varmt. Enda sättet att veta HUR PASS intresserad någon är av en är att fråga den personen.

[Forest]
2015-11-18 10:34
#5

2 håller en person om dig så tror jag säkert den gillar än, det som man kan göra är visa sitt intresse och visa sin uppskattning på många sätt ett är ju att krama om personen :)

Kalli
2015-11-18 22:45
#6

Jag tror inte att man kan avgöra graden av någons intresse beroende på hur deras hjärta slår i så fall är väl det faktum att man ligger och håller om varandra en starkare indikation. Sen beror det väl på hur man definierar intresse, romantiskt eller sexuellt? Hjärtfrekvensen kan absolut öka vid olika sorters upphetsning exempelvis.

Annons:
Upp till toppen
Annons: