Annons:
Etikettvänskap
Läst 1457 ggr
[Tuulikki]
12/10/15, 10:05 AM

Present till inlagd

Min vän är inlagd på psyk och jag ska hälsa på henne idag. Jag tänkte köpa någon liten present att ta med till henne men det är så svårt att komma på vad man ska ge. Det får gärna vara någonting som både är praktiskt och kul.

Man får ju inte ha med sig saker man kan skada sig på. Jag funderade på en liten necessär med t.ex fin duschtvål eller liknande. Hon är inte så skönhetsintresserad och jag vet inte riktigt vad hon gillar att läsa eller liknande.

Mjuka sockor, duschtvål, godis var vad jag ville ha/behövde när jag var inlagd, men vi är inte så lika i intressen och så. Jag har väldigt få idéer :/

Annons:
Ebolaa
12/10/15, 10:26 AM
#1

Någon rolig liten bok eller så ? Kan bli rätt tråkigt på såna institutioner så böcker är alltid ett bra tidsfördriv.

En målarbock med kritor eller något, det kan hon väl inte skada sig med ? Känns lite långsökt, men kanske man inte får ha sånt. Vet iatt pennor är det lite sådär med, för de kan man faktiskt skada sig med om man vässer dem..

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

michellemimmi
12/10/15, 10:30 AM
#2

MP3 med massa mysiga ljudböcker, om du kan luska ut någorlunda vad hon kan gilla för något. :) Finns rätt billiga MP3 nu! :D

Hjärta/Mimmi

[Tuulikki]
12/10/15, 10:31 AM
#3

#1 Det är ju det, med fantasi kan man tyvärr skada sig på vad som helst :/

Jag minns att jag fick ha kritor så jag kanske kan låna ut min målarbok för vuxna till henne. Vet att hon varit nyfiken på såna.

Surpan
12/10/15, 11:05 AM
#4

Tofflor kanske kan vara mysigt att ha? En pysselbok var ett bra förslag annars. Jag har själv bara vart inlagd på akuten och allt jag ville ha då var coca-cola…

/Surpan

Honestyisdead
12/10/15, 1:27 PM
#5

En målarbok för vuxna tror jag är en bra idé :)

Ebolaa
12/10/15, 1:38 PM
#6

#3 #4 #5 Ja, de där nya målarböckerna är ju helt fantastiska, mindfullness-böckerna eller vad de kallas.

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Annons:
Katniss
12/10/15, 3:29 PM
#7

#6 Sedan finns det ju en som heter Secret Garden också, har jag flr mig :)

R.I.P. Anton 💔

[Tuulikki]
12/10/15, 8:06 PM
#8

Jag köpte en fin duschkräm, en duschboll och hennes favoritdricka och la i en fin påse, hon blev jätteglad. Ska tillbaka i helgen och tar nog med ett spel då så vi kan hitta på något.

När jag kom till hennes rum låg det en målarbok på bordet, jag var visst inte ensam om den idén😎

Upp till toppen
Annons: