Annons:
Etikettförhållande
Läst 1289 ggr
My Morin
12/15/15, 10:45 AM

Helvetes förhållande = Alltid så?

Hej!

Jag flörtar med en kille som är helt underbar!! Han tänker på vad jag känner och är villig att skit i sig själv för min skull! Och då tänker ni säkert så bra?! MEN!!

Jag har haft väldigt mycket otur i min andra förhållande och dom har alltid gått helt åt h*****e hela tiden. Så jag har sagt till mig själv att jag ska låta bli förhållanden men jag gillar denna killen jätte mycket och han har gått i min förra klass innan vi kom i olika klassen på högstadiet. Men vi ses varje dag i skolan i korridorerna. Vi kramas i korridorerna när vi har tid och så vidare. 

Men ska jag bli ihop med honom? Förra gången så tog jag råd av mina kompisar och då sket dig sig (Det var med en annan kille och pratar knappt nu) så?! 

Vad ska jag göra? 

Tack för svar!

Annons:
Vixxen
12/15/15, 10:48 AM
#1

Avvakta så länge…

Maria
12/15/15, 10:50 AM
#2

Det är knappast någon annan som kan svara på det än du själv.

Du verkar väldigt ung så ta det lugnt😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
12/15/15, 12:41 PM
#3

Du går i högstadiet alltså? Ta det lugnt.

Gaara
12/15/15, 4:06 PM
#4

Inte för att vara sån. Men i den åldern så brukar de flesta förhållanden gå åt helvete. :) Det är ju inte alla vuxna förhållanden som håller heller. Men vad menar du med att han är villig att skita i sig själv för din skull? Man ska aldrig åsidosätta sig själv för någon annan. Man får så klart göra uppoffringar i ett förhållande, men då gäller det båda två och inom rimliga ramar. Inget förhållande blir lyckligt av att den ena offrar sig själv för den andras skull.

Upp till toppen
Annons: