Annons:
Etikettsex
Läst 2116 ggr
JojjoTheJojo
1/5/16, 7:41 PM

Efter oskulden..

Hej! De är lite pinsamt att skriva här men vet inte riktigt vart jag ska fråga.. Men för ca en vecka sen så hade jag sex för första gången.. Jag tänkte bara höra med er hur det kändes för er EFTER ni förlorat eran oskuld asså om ni hade ont efter eller nåt.. De ärninte förens nuu som jag typ börjar känna något konstigt. Jag känner mej kissnödug hela tiden men när jag väl går på toa kommer de bara några droppar, de svidrr lite och kliar. Vet inte om de är så eller om jag råkat få en könssjukdom.. Väldigt tacksam för svar! Eller kan de kanske bara vara urinvägsinfektion eftersom de e kallt ute och så.. Tack!

Annons:
Fridaaaa
1/5/16, 7:43 PM
#1

Inget annorlunda för min del :)

Låter som UVI?
Hade ni inte kondom?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fåglen11
1/5/16, 7:48 PM
#2

jag har alltid fått något liknande UVI efter sex och har nu fått reda på att det kan vara pga att jag e latex och sperma/snus allergisk.. (jobbig blandning ;D)… 

det kan vara UVI men låter mer som svamp.

Pytteliten
1/5/16, 7:48 PM
#3

Vet ingen könssjukdom med de symptomen. Låter som urinvägsinfektion tycker jag. Har nog i så fall inte med sexet att göra!

Aleya
1/5/16, 7:53 PM
#4

Om du är orolig så gå till UM.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Zachapacka]
1/5/16, 7:55 PM
#5

#2 är du sperma allergisk? Visste inte ens att man kunde det.

Fridaaaa
1/5/16, 7:58 PM
#6

#5 Man kan vara allergisk mot allt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Fåglen11
1/5/16, 8:00 PM
#7

aa tyvärr.. blir dock bättre om killen inte snusar.. 🤪

[silkesnosen]
1/5/16, 8:05 PM
#8

Det är viktigt att du kissar efter sex. Du kan ha fått lite UVI och kanske lite början till svamp då du kan ha irriterat slemhinnorna. Drick Molkosan och försök att prova att äta goda bakterier och låt underlivet vila. Du kan även ha fått lite skavsår och det kanske läker nu.

[Zachapacka]
1/5/16, 8:09 PM
#9

#6 har då aldrig hört om någon som är allergisk mot syre 😜

#7 haha ja där ser man. man lär sig något nytt varje dag :)

[Hadraniel]
1/5/16, 8:24 PM
#10

#9 Kan kanske bero på att de som är det inte lever så länge att man uppmärksammar dem?

[Zachapacka]
1/5/16, 9:34 PM
#11

#10 ja så är det väll xD

pyromanen
1/6/16, 3:07 PM
#12

Låter som urinvägsinfektion.

[Outlawly]
1/6/16, 3:53 PM
#13

Jag tycker också att det låter som urinvägsinfektion.

Det kan man få av att ha sex om man inte rengör sig tillräckligt efteråt.

Drick mycket och se om det går över efter några dagar, annars får du gå till UMO

Annons:
jessica55
1/6/16, 5:39 PM
#14

Tycket att de låter som urinvägsinfektion Tycket att du ska ta kolla upp detta så de inte leder till njurbäckinflammation. Så du behandlas i tid.

[Ulvarsdotter]
1/14/16, 6:23 PM
#15

Jag fick UVI efter första gången jag hade sex, det blir lätt så med nya bakterier i underlivet. Kissa efter samlag och sov utan trosor så brukar man kunna undvika det :) Men just nu behöver du åka till vårdcentralen och göra ett urinprov och få tabletter :)

[Ulvarsdotter]
1/14/16, 6:24 PM
#16

Kan lägga till att vi hade kondom och jag fick UVI ändå :)

Annielle
1/14/16, 9:27 PM
#17

Låter som lindrig Uvi, läker lätt ut av sig själv om du dricker mycket, gärna sura grejer som citronvatten och undviker socker så mycket du kan.

Klä dig så du håller dig varm också så klart!

De flesta urinvägsinfektioner kräver inte antibiotika, de går över ändå utan att man behöver läkarhjälp och medicin. 

Dessutom är risken större att få fler urinvägsinfektioner om man äter antibiotika.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Upp till toppen
Annons: