Annons:
Etikettallmänt
Läst 1915 ggr
Samida
1/7/16, 12:20 PM

Dina tankar om denna sits?

Igår frågade jag mitt kk om att ses. 
Till svar fick jag att han inte kunde ses mer då han hade skaffat tjej. Jaha, tänkte jag då och skrev tillbaka att jag kommer att sakna honom!
Ett par minuter senare så skrev han att han hade känt att jag ville mer. Efter det blev det lite skrivande om det! 
Vilket fick mig då att tänka att han inte alls egentligen har tjej nu utan det bara var nåt han skrev för att han inte vill ses mer. 

En rolig detalj som han själv skrev var att det är skillnad på att bara ha sex och att göra det vi hade gjort det senaste. 
Vi sov alltså över hos varandra, såg film mm. 
Vilket jag då påminde honom om att det var ju faktiskt han som ville jag skulle sova över, att det då isf var han själv som tog ett steg längre! 
Han bjöd både på det ena och det andra när jag var där de senaste. 

Vad säger det då om honom? 
Han kanske själv kände lite mer och kom på det nu att det kanske är bäst att sluta ses?

Annons:
Annielle
1/7/16, 12:23 PM
#1

Låter som du säger att det var han som kände mer och att han verkade bli rädd för det.

Rädd för närhet som är mer än sex låter det som.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Samida
1/7/16, 12:44 PM
#2

Tror han blev skraj för sig själv. Han kunde retas och skoja med mig som han inte hade gjort tidigare.  Sa (visserligen lite småberusad på en festival) i somras att han han kunde vara sig själv med mig. Det var då han första gången han bad mig sova över, men då var jag tvungen att dra hem. Han brukade pussa mig hejdå, men det sista så har jag bara fått kramar. 

Minns att sista gången var hemma hos honom och det var den gången som jag nämnde nåt om att jag de jag varit ihop med har bott i samma stad och att man inte skulle kunna ha någon som bor så långt bort!

Skorpion76
1/7/16, 4:12 PM
#3

Ursäkta, men betyder KK knullkamrat eller något sådant?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Kalli
1/7/16, 6:21 PM
#4

Han kan ha skaffat flickvän, han kan ha ljugit om det, han kan ha fått känslor för dig, eller bara oroat sig för att du fått känslor för honom. Vad det är vet nog bara han. Jag ser ingenting i din text som egentligen antyder det ena eller andra.

Definitionen av KK i min bok är väl att man har sex men inte är i ett förhållande (och för det mesta inte har känslor för varandra). Det kan innebära allt från att man bara har sex och sen tack och hej till att man faktiskt  umgås, går på bio, tar en sväng på stan, sover över, sitter i soffan och hånglar samt har sex med varandra.

Samida
1/7/16, 8:32 PM
#5

#4 Enligt hans definition så hade vi passerat gränsen när vi dessutom såg på film ihop med övernattning.  Trots att det var han som frågade om det från början. 

Kanske var någon test från hans sida av något slag. !

Annielle
1/7/16, 8:33 PM
#6

Bor han inte i samma stad alltså?

så fall kan det ju helt klart bero på det du sa om att man inte kan vara i hop med någon som bor så långt bort.

Då kanske han ville bryta just därför att han fått känslor för dig och att det ändå inte finns någon chans med dig då ju.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Annons:
Samida
1/7/16, 8:50 PM
#7

#6 Han bor en timme ifrån med bil. Vilket jag själv inte tycker är så långt bort.

Honestyisdead
1/8/16, 5:10 AM
#8

Jag tycker tyvärr att det verkar som han hitta en annan :(

Samida
1/13/16, 4:50 PM
#9

Fick ett sms sent igår kväll från honom. Han frågade bara hur det var. Svarade inte tillbaka just då. Svarade i förmiddags och sen var det inget mer efter det! Tänkte att om det var nåt han ville så hade han ju skrivit nåt.

Upp till toppen
Annons: