Annons:
Etikettsingel
Läst 2948 ggr
Barajag1
1/16/16, 1:25 AM

Är så less på livet...

Jag är nog född för att va olycklig! Har den Senaste tiden varit med om ett rent helvete!!!! Blivit dumpad av vad jag trodde va mitt livs kärlek, gjort en ofrivillig abort, exet va otrogen, skolan går åt helvete. Ja hela livet går åt helvete!! MEN nu till det stora problemet.. Jag vill ju ha en pojkvän o familj i framtiden. Men det kommer jag aldrig få.. Killar äcklar mig. Bara tanken på att va nära en kille får mig att vilja spy! Mitt ex va o förblir den enda som någonsin kunnat få mig intresserad. Många killar vill ha mig o jag kan få vem jag vill men vill inte ha någon. Bland alla killar som vill ha ett förhållande med mig finns självklart väldigt snygga o trevliga killar i min smak men aldrig att dom skulle lyckas fånga mitt intresse. Vet inte vad det är med mig o killar men jag är så otroligt kräsen så jag skulle lika väl kunna förbli ofrivilligt singel resten av livet.. Och bara tanken på att mitt ex kanske träffar någon annan får mig att vilja slå sönder hela världen för som sagt är o förblir han den enda som någonsin kunnat fånga mitt intresse… Killar /män över lag äcklar mig något fruktansvärt. Bara tanken på att ha sex med någon annan känns så otroligt fel o jag blir så äcklad av tanken så jag nästan spyr. Så just nu lever jag i celibat o det lär förbli så ifall han inte kommer tillbaka till mig.. Även om han varit otrogen så finns ändå känslorna kvar o vetskapen om att jag faktiskt aldrig mer skulle bli intresserad av någon kille igen för han är den enda i hela mitt liv jag haft intresse för. Många killar har jag stött på i mina år men aldrig någon som fått mig på fall. Det känns liksom som det är meningen att det ska va han o jag, att ödet är tänkt så. Känner en obeskrivlig stark känsla både kärlek o hat o är övertygad om att han känner så för mig med… Många tror att han kommer komma tillbaka till mig om några år o det tror jag med. Men kan fortfarande inte släppa tanken på varför jag känner såhär konstigt?! Jag har börjat fundera på om jag är lesbisk men det kan jag inte va då jag aldrig varit intresserad av tjejer heller… Kanske är jag assexuell eller vad det heter? Alltså när man varken gillar tjejer eller killar? Jag är så frustrerad så jag blir snart tokig!!!!! Jag vill ju ha en ny pojkvän men det finns ju som sagt ingen!!!!!!!! Hatar att va singel samtidigt som tanken på ett förhållande med någon annan äcklar mig!!!

Annons:
Ebolaa
1/16/16, 1:44 AM
#1

Hej Barajag1!

Av ditt inlägg så verkar du verkligen rätt förvirrad just nu, sviken och arg till på det. Beklagar verkligen att din kille dumpat dig! Så det var ditt ex som "krävde" att du skulle göra en abort? Det är ju så hemskt. Inte undra på att du känner så mycket hat och ilska, det är helt normala känslor efter ett så stort svek du varit med om. Kan även säga att man bara kan känna hat om man kan känna kärlek, nu är allt nattsvart för dig när det kommer till relation och framtid, men den här "akuta" förvirringen kommer bli bättre.

Tror du verkligen att du är lesbisk eller asexuell? Låter mer som att du har hittat en man hittills som du känt dig "jämlik" med och som var rätt för dig, men han har ju också gått emot din vilja, blev han förvirrad när det blev på tal om barn eller varför tror du och dina nära att han kommer komma tillbaka? Lite som att det har spårat för honom, eller? 

När man älskar någon så mycket som du älskar ditt ex, så är det precis sådär det känns när man blir dumpad, man tror liksom inte det finns någon där ute för en och allt annat känns helt motbjudande. Det kan nog de flesta skriva under på. Men alla andra killar är inte äckliga, utan du känner som sagt starkt för ditt ex och kan inte se dig med någon annan, inte än och inte på ett bra tag framöver. Så låt det vara så, du är verkligen inte i skick att starta något nytt förhållande heller. Men förstår att du känner dig "snuvad på din lott" när du såg ditt ex i din framtid. Beklagar verkligen.

Du måste få rå om dig, och se vart saker och ting leder. Det blir bättre, just nu är saker och ting kaos. Har du och ditt ex pratat alls under senaste tiden?

 Kram!

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Barajag1
1/16/16, 1:57 AM
#2

Ja han hör av sig då o då men jag har valt att inte svara honom. Även fast jag har lust att lyfta luren o bara skrika för jag känner sån ilska o sorg mot honom. Jag är helt tom i själen, har aldrig varit såhär förvirrad i hela mitt liv men har börjat förlika mig med mitt öde att jag kommer förbli ensam resten av livet. För det är som att jag liksom har bestämt mig för att aldrig mer ha ett förhållande även om jag innerst inne vill det. Jag önskar att jag aldrig hade träffat honom va väldigt tydlig i början av vårat förhållande att jag absolut inte ville ha en pojkvän o ifall han försökte bli tillsammans med mig så skulle jag säga upp kontakten. Redan då visste jag att det skulle sluta olyckligt ifall vi blev tillsammans men tyvärr fastnade jag i den fällan. Aldrig mer säger jag bara. Jag har nog alltid undermedvetet tagit avstånd från att utveckla känslor för killar eftersom jag alltid vetat att kärlek alltid slutar olyckligt. Jag lever i en stor sorg är inte mig själv längre o jag vill bara blunda för verkligheten

Ebolaa
1/16/16, 2:07 AM
#3

Men du, det här är inte slutet för dig gällande relationer. Tro inte det. Okej att du inom snar framtid förlikar dig med att det inte kommer bli du och ditt ex igen, men alla kärlekshistorier slutar verkligen inte olyckligt. Vad är det som får dig att tro det, har du blivit sviken förut? Vad var det som fick dig att känna att det skulle sluta illa innan ni ens hade blivit tillsammans?

Ja, du upplever verkligen sorg, det är starkt ihopkopplat med tomhet och förvirring, men det blir bättre. Även om man inte tror det när man är i det, men en dag kommer du kunna se på allt med nya ögon, och som sagt förlika dig med allt som skett. Det är ju inte riktigt slut än mellan er heller, eller?

Hur länge sen var det ni prata med varandra? Tänk om du bara skulle svara och höra vad han har att säga, det kan ju vara så att han ångrar sig. Då är det ju värt att du pratar med honom.

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

Barajag1
1/16/16, 2:20 AM
#4

Jo han letar efter ett nytt förhållande. Det gjorde han även bakom min rygg när vi va tillsammans. Vet inte har alltid känt att jag inte kommer få ett lyckligt förhållande. Kanske beror på min avsky mot män. Han är helt säker på att det är slut men han söker ändå bekräftelse från mig att jag ska säga att jag älskar honom men han svarar bara tillbaka att tyvärr så blev det inte vi men att han inte vet hur framtiden ser ut. Men vi har träffats en gång sen uppbrottet o då va han jätte kall mot mig som att han inte va ett dugg intresserad. Har så mycket sorg jag bär på, det har hänt så mycket på så kort tid. Vill bara försvinna :'(

pyromanen
1/16/16, 7:43 AM
#5

Du är i en sorgeprocess. Både kärleken som tog slut och abort inom kort tid är stora saker att smälta. Det kommer ta en tid, och du behöver ta hand om dig själv under tiden. Framtiden kommer senare, den behöver du egentligen inte bekymra dig över just nu. Gör saker som du mår bra av. Umgås med kompisar och familj. Gråt och skrik ibland om det är så det känns. Att du känner ävkel inför män tror jag beror på att du inte slls är redo för en ny relation än. Förmodligen ändras dessa känslor om ett tag. Var rädd om dig!

JimH
2/14/16, 4:31 PM
#6

Hur går det för Barajag1? Livet är fullt möjligheter likaså motgångar. Har själv stått på avsatsen. Set fel på allt & alla. Jim

Annons:
Upp till toppen
Annons: