Annons:
Etikettskilsmässa
Läst 4202 ggr
Barajag1
2016-02-10 16:45

Hur ska jag få tillbaka mitt ex??

Jag har lärt mig endel om hur killar fungerar, och jag vet att killar blir mer intresserade ifall man inte ringer o spelar lite kall. Men vad kan jag göra mer?? För han ringer ju.inte mig även.fast jag inte ringer!!!!

Annons:
thea_thea
2016-02-10 16:50
#1

Skit i det. Kontakta inte ditt ex.

Aleya
2016-02-10 17:21
#2

Ett ex är ett ex av en anledning. Antar att du vill tillbaka till "nostalgin". Men för din skull så släpp han.
Oftast slutar ändå försök att få ihop det med e igen endast i hjärtesorg, och det kan man gott bespara sig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Devya]
2016-02-10 17:41
#3

Ett råd från en som har haft ett ex hängandes efter mig i tre år nu. Respektera att det är slut mellan er och stör inte honom - det är bara jättefult av dig om du försöker hänga kvar efter honom.

Rita-S
2016-02-10 17:44
#4

det är inte alls alla killar som gillar "hard to get" tjejer. De flesta killar jag känner, även innan jag själv fyllde 18, tyckte det var otroligt tröttsamt och "typisk tjejbeteende" som de inte gillade alls, och fick de att tappa interesset helt och hållet. Lika illa med en tjej som spelar något som en som tjatar och hänger efter när de inte vill. Han är ditt ex, inse det och sluta planera hur du skall få honom tillbaka, det är faktisk inte ditt val om han skall eller inte skall komma tillbaka, det är hans. Sker det så sker det, och det borde inte ske som följd av något spel från din sida om det skulle hända.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Namiko
2016-02-10 18:06
#5

Jag känner inte en enda person som tycker om dessa sociala spel som ska få någon intresserad. Spelar någon svårfångad så får dom vara istället (svårfångad brukar betyda ointresserad och därmed onödigt att lägga tid och energi på). Med det sagt, du kan inte få tillbaka ditt ex om han inte vill ha dig tillbaka. Det finns inga spel eller sätt att manipulera honom till att komma tillbaka som kommer ge er ett lyckligt förhållande. Vill han ha dig tillbaka senare så får du lita på att han kommer till dig, kommer han inte så får du tyvärr acceptera att det är slut mellan er och dags att gå vidare.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Sarah
2016-02-10 19:35
#6

Spel är ngt av det fånigaste som finns i relationer. Den person som vill ha spelet, är inte en bra partner.

Annons:
Sarah
2016-02-10 19:35
#7

Och, om han inte hör av sig, så är han inte intresserad. Så enkelt är det.

Honestyisdead
2016-02-10 19:37
#8

Jag skulle säga att du fram till inläggen i tråden inte hade lärt dig alls hur killar fungerar ;)

Ria74
2016-02-10 20:42
#9

Hör han inte av sig är han inte intresserad och då kan du inte göra något för att få honom att vilja ha dig igen. Det bästa du kan göra är att gå vidare i livet en erfarenhet rikare.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Pytteliten
2016-02-10 20:50
#10

Låt honom gå vidare med sitt liv och ägna dig åt att gå vidare med ditt 🙂.

Man kan vara ledsen, besviken, arg och en massa annat efter att ett förhållande tagit slut, men det är dina känslor. Dela dem gärna med vänner, föräldrar, skolsköterskan eller vem som helst som vill lyssna. Känslorna kommer garanterat att svalna. Snabbare om du inte göder dem!

IceTee
2016-02-11 00:27
#11

Hela grejen med att spela svår är bara korkad. Det grundar sig antagligen i att ingen vill ha någon efter sig som inte kan låta en vara ifred. Det handlar egentligen om att inte tjata och låta alla ha sitt eget liv.

Men i ditt fall, ts, tycker jag att du ska släppa det. Ni har gjort slut och det är över, acceptera det och försök gå vidare för din egen skull! Det är inte hälsosamt att vara besatt av ett ex.

Medarbetare på Skor iFokus

Gaara
2016-02-11 17:32
#12

Alla killar är olika. Men ärligt så känner jag inte en enda som sagt att de gillar svårfångade tjejer. :P Liksom, varför skulle de vilja kämpa för någon som inte ens verkar intresserad när det finns så många andra?

Klart han inte ringer. Han är ditt ex. Och det finns en anledning till att han är ditt ex. Något fungerade helt enkelt inte mellan er, och det var så pass stort så förhållandet tog slut. Vill du verkligen riskera att göra om det?

Har han inte känslor för dig så kan du inte få honom tillbaka vad du än gör. Man kan inte tvinga på någon känslor den inte har.

Jobba på att gå vidare i stället. Du hittar någon annan med tiden. :)

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
angest
2017-09-01 15:03
#14

#13 Du verkar lite desperat att få folk att läsa din blogg då du tar upp en massa gamla trådar om folk som blivit dumpade för att få läsare till din blogg.

eeyoree
2017-09-04 12:01
#15

Släpp honom

eeyoree
2017-09-04 12:02
#16

Såg nu att detta var en gammal tråd, hur gick det fick du tillbaka honom?😃

Barajag1
2017-11-02 19:49
#17

Nej jag fick inte honom tillbaka. Vi gick två skilda vägar i livet och är nu på olika nivåer i livet . Han hatar mig grovt pga massa saker som hänt därimellan och det gör ont i mitt hjärta eftersom jag fortfarande älskar honom väldigt mycket menmen det är bara att acceptera

Upp till toppen
Annons: