Annons:
Etikettsex
Läst 3038 ggr
Hohohoho91
2016-02-16 23:24

One night stand

Hej behöver hjälp! I onsdags var jag ute och kort och gott träffade jag en kille som jag sedan följde med hem. Han var riktigt trevlig och väluppfostrad, pröjsade taxin "damerna först" och vi klickade bra när vi pratade. Det var inte stelt som det varit andra gånger jag följt med killar hem. Vi hade sex två gånher under kvällen och sedan erbjöd han sig att jag fick sova där. Dagen därpå låg vi och pratade länge på morgonen och kysstes och myste tills vi behövde åka till skola respektive jobb. (Han är 94 jag är 97) vi bytte inte nummer eller så men dagen efter märker jag att ena mitt Marc Jacobs örhänge är borta(tjejer! Ni förstår paniken) och jag tänker att jag måste tappat det i sängen hos honom då jag kommer ihåg att sjölva "spiken" gjorde lite ont bakom örat när det tryckte mot. Så jag skrev till honom på fb och skrev något i stil med att jag hoppades att det var bra med han och undrade om han hade sett mitt örhänge( detta var alltså lördag mitt på dagen) han hittade pluppen och var jätte hjälpsam och trevlig och skulle hålla ett öga öppet.sedan började vi följa varandra på instagram. Sen samma kväll(detta är sjukaste) så träffar vi på varandra när vi är ute och när vi ses kramar han mig och lyfter upp mig i luften och vi flirtar lite sen börjar vi kyssas. Men min kompis cockblockar för jag endast var där med henne och då säger han"du kanske borde va med din kompis, jag ver ju hur ni tjejer blir när ni blir lämnade ensamma" (vi hade pratat om detta på torsdagen och haft en diskussion kring detta) sen säger min kompis att han får mig i slutet ac kvällen(klockan va kanske 2??) och vi går med på det och kysser varandra lite mer sen dansar jag och min kompis vidare. Vid 3:30 så börjar folk dra och jah ser inte honom någonstans så jah tror att han också har gått så jag och min kompis åker hem. På tunnelbanan 10 min efter vi har gått skriver han till mig och frågar var jag ör och jag förklarar att jag ör påväg hem och trodde han hade gått "klart jag inte hade åkt" svarade han sen sa jag att jag kunde möta honom i Slussen så hi kunde åka hem till honom men han hade ej nycklar med sig så kunde ej komma in och han vill hem till mig, men det går inte pga min farmor och farfar var på besök. Då sa han Vi får ta och ses någon annan gång 😘" Sedan fortsätter konversationen och han undrar vad vi gör och vem jag skulle sova hos osv och sen snackar vi om allt möjligt (på fb chatten alltså) till halv 6 på morgonen tills jag ska sova och då säger vi godnatt till varandra och jag somnar. Borde jag höra av mig till honom?? Kan man höra av sig till sitt one night stand? För att lite intresserad är jag absolut och har inget vettigt för mig imorgon och tänkte vara stanna hemma och tänkte kolla om han vill komma över en stund, eller är det helt sjukt?.. Hur skulle ni gjort?? Behöver lite tips! Som han varit mot mig är han verkligen en extremt fin kille som man inte hittar överallt. Känner honom docl inte ska inte uttala mig för mkt eller skriva något i sten but still! Försökte dra igenom allt ganska snabbt men lämnat ute lite delar så fråga om det är luddigt hehe

Annons:
IceTee
2016-02-16 23:28
#1

Varför skulle du inte kunna höra av dig? Det finns inget "rätt" eller "fel" gällande ons. Vill du höra av dig så gör det, han låter ju som att han är intresserad!

Medarbetare på Skor iFokus

Tjeja
2016-02-16 23:31
#2

Varför skulle du inte höra av dig? 😃 Det finns massor med relationer allt ifrån goda KK's till dem som blivit seriösa på riktigt som utvecklats ifrån o.n.s.

Så kör på som du känner o har lust för. Se bara till att hålla koll på vad du faktiskt känner och vara ärlig ffa mot dig själv med det men även gärna emot honom ifall du nu skulle bli intresserad på riktigt.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

hankans91
2016-02-16 23:56
#3

Är du intresserad av honom och känner att du vill lära känna honom bättre så hör av dig tycker jag. Säger som #1 det finns inget rätt eller fel hör av dig om du vill det.

bast1
2016-02-17 00:41
#4

Hör av dig om du vill. Jag tycker också att han verkar lite nyfiken på dig.
Det finns inga rätt och fel, det är bättre att du kör på om du nu vill det.

Lycka till🙂

viktoria91
2016-02-17 07:01
#5

Klart man kan! Jag smackar med mitt ex KK ibland då han är väldigt trevlig och vi har samma torra humor. 😜

Vanja
2016-02-17 09:46
#6

Jag tycker att det låter som att ni har klickat ganska bra! :) Då är det klart att du ska höra av dig och se vart det leder om du är intresserad, i bästa fall så är ju han det också.

/ Vanja 
Sajtvärd på Politik I Fokus. 

Annons:
[kanskemenbarakanske]
2016-02-17 13:52
#7

Ser inge fel med det. Förutom att jag själv skulle varit sjukt nervös över hans svar. Tänk om han bara ville ha sex och sen inge mer liksom och jag bjuder hem han. Man vill ju inte få nobben liksom. Men man måste ju chansa och han verkar ju vara lite intresserad själv så :D

Hohohoho91
2016-02-17 16:14
#8

Hm okej, tror jag ska skriva! Me vad ska jag säga?? Typ om han ska ut i helgen?? Känns rätt så casual att börja med typ?

Tjeja
2016-02-17 19:54
#9

#8 Ja varför inte? I alla fall om du själv tänkt gå ut. I så fall kan du ju tipsa honom om vart du tänkt gå ifall han har lust att svänga förbi dig liksom 😉😃

Han ser ju så klart chansen att få ligga och det smäller ganska högt hos de flesta killar.😃

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

P3pz
2016-02-17 21:48
#10

Det är väl bara höra av sig!? :P

Jag träffade ett one night standför snart 2 år sedan och i dagsläget bor vi tillsammans och väntar barn i mitten på sommaren. :) 

Samma sak är det med min syster hon och hennes one night stand är förlovade, bor i hus och har två barn tillsammans. :P 

Så jag skulle säga att det bara är att köra på, vill man vinna så måste man våga chansa ;)

"There is life after abuse. This is mine"

Tjeja
2016-02-18 09:53
#11

Berätta gärna hur det går! Håller tummarna för dig! :-)

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: