Annons:
Etikettdejting
Läst 2188 ggr
[Tisstassen]
2016-02-18 10:47

Höras, hur mycket?

Hur mycket hörs ni med någon ni är på g med? Jag har dejtat en kille nu i ett par veckor, och först hördes vi varje dag, men nu har det hänt att vi ej hörts lika mycket. Vi har snackat mycket kring vad vi är, och nu bestämt att vi ska satsa och se om det kan bli något seriöst mellan oss.

Annons:
Carrosh
2016-02-18 10:59
#1

Det kan ju variera rätt kraftigt beroende på vilka personerna är, hur man lever sitt liv och hur kontaktsökande man är.

Min sambo och jag messade och hördes av typ varje dag i början, kunde prata timtals i telefon (distans), sedan blev det ett par gånger i veckan sista tiden fram till vi flyttade ihop. Man ville prata precis hela tiden i början, lära känna varandra och höra varandras röster osv. Men man kan inte prata flera timmar i telefon varje dag heller när man jobbar och har annat att göra också. Vi visste ju efter ett tag också var vi hade varandra, så vi hade inte samma behov av att prata i 3-4 timmar varje dag, utan det räckte ofta med lite sms:ande under dagarna, godmorgon- och godnatt-sms osv.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Gaara
2016-02-18 21:31
#2

Varje dag har det alltid varit för mig. :) Speciellt när jag var på g med min nuvarande. Men det var ju inte så konstigt då vi bodde på gångavstånd från varandra, klickade så det kändes som att vi alltid varit bästa vänner samt att vi jobbade på samma företag då. :P Men det är olika hur olika människor är. Jag har alltid varit sån att om jag är intresserad av någon så kommer jag höra av mig till den i alla fall någon gång varje dag. :)

Ria74
2016-02-18 21:37
#3

Vi hördes inte varje dag eftersom min sambo jobbar på en båt och har inte mobiltäckning stora delar av tiden. Men när han var hemma hördes vi varje dag.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

[134643]
2016-02-19 09:41
#4

Jag och min pojkvän hörs varje dag, vi har ett långdistansförhållande. Men det beror väl på hur ni båda känner, det finns inget rätt eller fel så länge ni båda trivs med hur ni har det :)

fruktgumman
2016-02-19 11:08
#5

Varje dag från första gången vi träffades. Vi bodde nära varann så vi ville båda ses på kvällarna efter jobb.

[Devya]
2016-02-19 15:38
#6

Varje dag, flera gånger om dagen. Vi skriver till varandra på fb då vi vaknar och sen då vi har våra pauser på jobbet och sen skypar vi på kvällen. Alltså varje lediga stund vi har så snackar vi med varandra. Vi dras väldigt mycket till varandra och tycks inte kunna låta bli, det fina är ju att det är ömsesidigt.

Annons:
[Tisstassen]
2016-02-21 00:33
#7

Tack för svar! Tyvärr höll det ändå ej med killen, och jag kände ju på mig det…

Urhasten
2016-02-22 20:30
#8

#7 Vad var det som avgjorde det? Tråkigt att höra 😕

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

[Tisstassen]
2016-02-22 22:28
#9

Han var ej mogen nog, något jag nog fatta redan från början egentligen. Han kom bara med ursäkter och betedde sig allmänt dåligt, tex ställde in planerna 1 timma innan vi skulle ses bara för att han var lat typ… Suck. Håller tummarna att nästa kille håller måttet ;)

[Tisstassen]
2016-02-22 22:34
#10

Gjorde ju inte saken bättre att han dagen efter han skrivit att det inte funka å att vi säkert aldrig kunnat bli nått ändå blabla så skickar han till mig å frågar hur mkt jag hatar honom å att han vill vara vänner typ… Jag svara typ ok. Men vi får väl se vart de blir av med det… Han bor trots allt granne med min mormor och är en nära kompis till min kusin haha lite jobbigt ^^

Aleya
2016-02-23 06:02
#11

#10 antingen har inte denna killen alla pållar i stallet, eller så är ni unga. Vilket som så skit i han. Det finns andra.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Tisstassen]
2016-02-23 20:33
#12

De va nog båda i detta fallet ;) han fyllde nyss 20 haha Jaa :)

Upp till toppen
Annons: