Annons:
Etikettallmänt
Läst 1223 ggr
Samida
4/24/16, 2:43 PM

Vad säger ni om detta?

Om en kille i princip nästan alltid säger nåt om en till andra personer som han känner, när man träffas på ute, vad menas med det egentligen?  Det behöver inte vara nåt märkvärdigt. Men det är som att han vill uppmärksamma andra om mig.

Sen  kommer man med någon vän som han inte träffat tidigare så kommer han alltid fram och hälsar och presenterar sig. 

Inte varit mer om detta tidigare men några andra killar.

Annons:
Aleya
4/24/16, 3:10 PM
#1

Kan du skriva om det där för det är som ett enda virrvarr. Handlar det om en kille som man är tillsammans med eller bara någon man känner?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Zadeira
4/24/16, 3:13 PM
#2

Det betyder väl bara att han tycker att du är trevlig och vill hälsa på dig. Det tillhör ju rent hyfs att om man hälsar på någon och har med sig en kompis så presenterar man vem den andra är.

Samida
4/24/16, 3:27 PM
#3

Jag är inte tillsammans med honom.

Ok, att han hälsar på mina kompisar. Det är en sak, men att han i princip alltid ska säga nåt om mig till de han känner. Tex så kan han säga; Det här är ….. och hon är ifrån…. osv.  Många gånger vet de personerna redan då de hört de förut.

Aleya
4/24/16, 3:35 PM
#4

#3 ja du… ser det inte som något särskilt. Kanske att du övertolkar situationen.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Tibonnanj]
4/24/16, 4:11 PM
#5

Han blir kanske nervös när ni träffar personer som han känner om nu dessa personer inte känner dig.

jessR
4/24/16, 6:15 PM
#6

Säger han så om andra till dig med?Eller om andra till andra. Han kanske alltid gör så? Låter som att han verkar vara en artig och trevlig person och kan vara att du läser in något du vill läsa in :) Men man vet ju aldrig!

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Annons:
Samida
4/24/16, 8:43 PM
#7

Han har aldrig när jag varit med sagt nåt om någon annan. Som sagt var så har jag aldrig varit med om detta tidigare. Att hälsa är en sak. Men det andra att han säger saker om mig till andra, det känns lite konstigt! Själv pratar jag inte om någon på det viset, om det inte är så att man tycker den personen är lite mer speciell. Men det kan ju vara så att han bara är väldigt artig osv och att jag tolkar det på ett annat sätt för man inte är van vid det..

jessR
4/25/16, 12:34 AM
#8

Som någon nämnde kanske han blir lite nervös, han kanske är lite förtjust i dig eller så är det ingenting. Tycker det är jobbigt eller negativt på något sätt?

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Samida
4/25/16, 10:29 AM
#9

Jag själv tycker det är trevligt och man blir bara positivt glad! Men ändå är man lite fundersam då man inte trodde han skulle vara så framåt med att vilja presentera sig själv till mina vänner på det sättet.

Upp till toppen
Annons: