Annons:
Etikettkänslor
Läst 1520 ggr
LittleBigPride
5/11/16, 9:57 PM

Gillar/Hatar/Älskar hen mig?

Måste berätta till första början om detta för att ni ska kunna hjälpa.

Vet heller ej vilket grupp detta inlägg ska va i så rätta gärna!!

Jag började skriva till en (hen) jag gillade för 3 månader sedan, vi hade många konverationer, typ 1  per dag hahah, men hen fick knappt mina mess då hens mobil var sönder, sedan slutade hen svara helt och jag gav nästan upp hoppet på hen nästan helt faktiskt, tills för en månad sedan, då hen skrev till mig igen och berättade att hen hade ny mobil och jag förklarade att det ej gjorde nått och jag sa "kanske ja va lite på tihi" å hen ba nej det är lugnt med hjärta.

Vi skrev igen och pratade lite, sedan hade hen börjat följa mig på insta och jag frågade om hen hittat min insta, hen svarade "ja, typ stalkade dig på ask" jag typ småskratta och sedan var det ej nått mer med det,

 men nu, det känns som om hen hatar mig, hen svarar fortfarande på mina "Hej!" och skriver hjärtan men svarar ibland ej på "Vad gör du" samt andra frågor jag ställer.

Gillar hen mig eller ej? :( Mår dåligt av att tänka på det och får ångest :P

Annons:
frejaspluto
5/11/16, 10:04 PM
#1

Det känns som personen i fråga har ett förhållande med kanske gift t.o.m förlovad, kanske dejtar andra, ni kanske inte har så seriöst, Det är så himla nytt också kanske personen är osäker på situationen . Vet inte hur man ska kommunicera. Fråga vad personen vill bara dejta med eventuell utveckling, intima stunder bara ,kompis .

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

Honestyisdead
5/11/16, 10:08 PM
#2

Är detta en könlös person? Vart en massan hen. 

I övrigt kan ingen annan än personen i fråga svara på det.

IaMiaMaria
5/11/16, 10:24 PM
#3

#2 TS kanske inte ville avslöja könet på personen eller så är den en person som håller på att byta, spela roll om man skriver han, hon, hen. Va inte så snabb att dömma. Det har ju ingen betydelse för oss att veta i frågan om det är en han eller hon.

TS det är jätte svårt att svara på vad denna person känner för dig, fråga i ett sms, var rak och säg vad du känner. Det är jobbigt att gå och undra.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Honestyisdead
5/11/16, 10:30 PM
#4

#3 Verkar vara du som dömer. Jag ställde bara en fråga till ts. Inte dig.

LittleBigPride
5/11/16, 10:30 PM
#5

#1 Inte gift eller i förhållande, vet klart och tydligt att personen är singel!😃

#2 Vill ej avslöja könet :/

#3 Jag vill verkligen! Men är för feg tyvärr :(

[Devya]
5/12/16, 9:57 AM
#6

#4 Men det kunde väl inte vara en seriös fråga från din sida? En könlös människa? Seriöst? :)

Annons:
Honestyisdead
5/12/16, 10:24 AM
#7

#6 Jo den var seriös. Det finns de som inte anser att de har ett kön.

frejaspluto
5/12/16, 12:52 PM
#8

Mm, du är kär? Hur känns kroppen inte knoppen ( huvudet ) pirrigt., är det mer kärlekspirr än jobbigt pirr i kroppen? Magkänslan . Så länge ni känner en kommunikation så våga, våga ! 😊✨, hur känns detta för dig ? Tror att du vågar fråga den frågan?!

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

LittleBigPride
5/12/16, 1:16 PM
#9

#8 jag e så feeeeg hahhhah, så fort jag ser hens namn poppa upp så pirrar det till i magen :P

frejaspluto
5/12/16, 1:57 PM
#10

#9 , hihi, men dååå , såååå feeeg 😅, när du märker när ni är iakt med kyssas, mer intimt eller sporadiskt när det känns rätt, typ vårpromenad, middag, lunch you name it. Fråga är det du och jag som gäller? 😱😘, hur det än känns med handsvett, nervösitet mm, kom igen . Heja heja!

✨✨✨🌙love is in the air 💙🐇💜💜

John G
5/13/16, 10:09 PM
#11

Jag håller med Hera här.
Tänkte faktiskt samma sak när jag läste inlägget nämligen. För jag tror att svaret kan skilja sig lite, lite, beroende på om hen är en kille, tjej, eller om hen ser sig som androgyn eller könlös.

Men sedan tror jag att Hera har ett rätt till.
Egentligen är det bara personen själv som kan svara på frågan.

Så TS, det blir nog till att fråga, rätt upp och ner.

För att förbättra dig, våga verka fördummad.

Kalli
5/15/16, 8:47 PM
#12

#11: "För jag tror att svaret kan skilja sig lite, lite, beroende på om hen är en kille, tjej, eller om hen ser sig som androgyn eller könlös."

Hur då?

John G
5/16/16, 11:18 AM
#13

#12

Därför att även om vi alla är människor, med gemensamma psykologiska grundinställningar, så skiljer sig detaljreaktioner åt beroende på om vi är män eller Kvinnor.

Och nu vet jag tyvärr inte tillräckligt mycket om androgyna personer. Men eftersom det finns skillnader mellan män och Kvinnor, så kanske det också finns skillnader mellan män, Kvinnor, och könsneutrala?

För att förbättra dig, våga verka fördummad.

Annons:
Kalli
5/16/16, 2:56 PM
#14

13: Det är okej, du kan ju börja med att berätta om vilka detaljreaktioner som skiljer män och Kvinnor.

John G
5/16/16, 7:29 PM
#15

#14

Nja, jag blir mer nyfiken på varför ordet Kvinnor i min kommentar helt plötsligt är understrukna och aktiverade som länkar?
Hur gick det till?

För att förbättra dig, våga verka fördummad.

Honestyisdead
5/16/16, 7:33 PM
#16

#15 Ordet tillhör sajtens Lexikon. Det gör alla ord som får ett sådant streck under och blir klickbara.

LittleBigPride
5/17/16, 5:39 PM
#17

Okey! det är en han! Tror ni att ni kan undersöka lite mer nu av detta flitiga svaret+ Hihi😂

[Mindphuck]
5/17/16, 8:58 PM
#18

Lättast vore väl om du frågade honom, dock är det inte alla som har modet till detta, jag är själv en av dem, blyg så det stänker om det. Du lär dock vinna mer på att fråga så tidigt som möjligt än att dra ut på det och i längden kanske bli sårad.

rainmore
5/20/16, 1:15 AM
#19

När det är en som håller på med instagram eller "ask" och alltså iden åldern så får du räkna med att många som använder det kanske håller på och skriver med en massa andra också. Försök känn någon som inte använder sånt om du vill vara lite mer säker på att känna dig särskild, men då får du även visa samma till den.

LittleBigPride
5/21/16, 5:46 PM
#20

#19 tycker det är rätt normalt att ha insta när man är 14 dock :P Notera att jag använder min fasters konto hahah. Och ja jag har tillåtelse :P

sedan har jag en liten update, han svarar fortfarande men vissa ba dissar han och han är inte den som skrver först så ofta längre :(

Och ni kan kalla mig Ellen btw! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: