Annons:
Etikettsingel
Läst 1462 ggr
jokkoono
2016-05-21 22:53

Nybliven singel

Hej!

Jag har nyligen blivit singel…Tänkte höra med er här om ni känner till någon bra dejtingsajt online som är gratis? Det var ett tag sedan jag var på marknaden så har inte så bra koll. Gärna någon annan sajt än HappyPancake…

Hittar inte så mycket när jag googlar runt så jag vore tacksam för svar.

Ha en bra kväll!

Sajtadmin på Funktionshindrade iFokus.

http://funktionshindrade.ifokus.se/

Annons:
taylor__lambert
2016-05-21 23:01
#1

finns inte mycket som är gratis, man får ofta betala för det mesta. Det finns gratis till viss del, men då kanske du inte kan se personens bilder eller chatta med dom, då måste man betala.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

[Devya]
2016-05-22 05:57
#2

Jag rekommenderar okcupid. Jag fick en massa meddelande  per dag där och tycker att det är en ganska så användarvänlig sida, åtminstone på den tiden jag höll till där.

jessR
2016-05-22 10:41
#3

Tinder, Badoo och Maizly är gratis. Jag föredrar tinder, där kan ingen kontakta dig om du inte "matchat" först. Pratar med några trevliga där i alla fall :)

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Åsa S
2016-05-22 17:03
#4

Alla siter funkar lika bra eller dåligt tycker jag, man träffade på lika mycket knäppgökar på betalsiter som man gjorde på gratissiter tycker jag. Inte tyckte jag folk var seriösare för att de betalade. Testade många siter när jag var singel men träffade min man på Happy pancake nu har vi snart varit gifta i 2år. Var många oseriösa människor + såna som nyss blivit singlar som nog inte var riktigt redo än för något fast förhållande. Först och främst ska man nog fundera igenom vad man vill och vad och vem man söker och inte desperat fråga "chans" på alla som ser det minsta bra ut, +inte haka upp sig enbart på utseendet, det finns en människa bakom utseendet med sina fördelar, talanger och nackdelar.

jessR
2016-05-23 09:53
#5

#5. Jag tycker inte TS verkar desperat och vilja fråga chans på alla som den ser? Hon verkar veta vad hon vill, att träffa lite nya människor och dejta lite. Vet inte riktigt var du får det där att fråga chans på alla och vara desperat??

Att matcha med någon är att säga, ja jag kan tänka mig chatta lite med dig. Mer än så är det inte, sen kan det efter man pratat lite leda till något mer. Självklart är ju insidan viktigast men om man absolut inte känner någon attraktion för personens yttre är det ju inte så troligt att det kan bli en romantisk relation.  Jag har tinder och jag är inte det minsta desperat. Jag har det mest som en kul grej, att prata med lite nya människor och skulle det klicka så gör det det, annars har jag i alla fall haft roliga samtal.

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Åsa S
2016-05-23 11:04
#6

Menade inte attTS var desperat utan mång av de män man mötte på siterna, man förstod av deras mail att det var mängdutskick de satsade på och hade något slag standardbrev som de skickade till 50 tjejer i taget för att se om nån av dem nappade . Nappade man och svarade tillbaka förstod man av deras svar att de inte ens läst eller tittat så noga på sidan hos den de skickat brevet till. Frågade man varför de verkade skicka till vemsomhest fick man ofta till svar att det var så ensamt och många av dem var nyseparerade eller höll på att separera. .

Och TS är en man enligt profilen

Annons:
jessR
2016-05-23 11:33
#7

Aha det var så du menade! Då ber jag om ursäkt för att jag missförstod. Trodde dessutom TS var en kvinna. Jo jag har med varit med om män som skickar ut massbrev och det hamnar ju direkt i papperskorgen. Generellt funkar ju kvalitet mycket bättre än kvantitet, lägger man inte energi på någon särskild blir det oftast ingenting i slutändan. 😃

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Thotis90
2016-05-24 10:51
#8

Jag har varit medlem på dejtingsiter tidigare och jag föredrog firstdate.com fast jag träffade min karl på e-kontakt.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Upp till toppen
Annons: