Annons:
Etikettdejting
Läst 1199 ggr
jessR
2016-06-17 13:59

En fråga om tinder

Hej!

Jag har en fråga angående appen tinder. Det är så att en väns pojkvän har fått upp ett meddelande från tinder som lyder ungefär såhär: Grattis nu kan du swipa höger igen och hitta din nästa dejt. Killen säger att han inte varit aktiv alls och att det troligtvis är en reklamgrej. Jag har aldrig fått ett sådant meddelande, och vi trodde först (jag och min vän) att han hade swipat för många gånger så hans "swips" hade tagit slut. Jag är bara nyfiken om någon annan fått ett sådant meddelande och om det enbart är en reklamgrej .

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

Annons:
[Devya]
2016-06-17 14:23
#1

Varför har han ens tinder på sin telefon är min första fråga.

[LarssonA]
2016-06-17 14:41
#2

Jag har fått ett sånt mail och även sms… Men jag har aldrig varit på Tinder eller har appen installerad!

Shailina
2016-06-17 14:43
#3

desamma har hänt mig på min telefon. Aldrig haft Tinder, aldrig haft appen installerat, och fått denna reklamen upp på min lur. Sökte sen genom luren och hitta en reklamsnusk som smygit in sig.

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

jessR
2016-06-17 14:45
#4

Bra fråga. Har ingen aning, jag är bara intresserad av att veta om han talar sanning eller inte :)

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

jessR
2016-06-17 14:46
#5

#2 &#3. Tack!! Då vet jag :)

Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -

[Tisstassen]
2016-06-19 14:44
#6

Låter ju faktiskt som att han swipeat åt höger till gränsen och att tinder skickade notis när han fick börja igen… Men jag har aldrig själv uppnått den gränsen lol ^^ Fick dock en notis som sa "255st har swipeat dig höger, kom och se vilka!" För att jag ej använt appen på ett tag haha ^^ så det där kanske också är en reklamgrej bara för att han ej använt appen på ett tag

Annons:
Upp till toppen
Annons: