Annons:
Etikettallmänt
Läst 904 ggr
Samida
2016-08-08 11:53

Vad hade ni gjort?

I helgen så var jag ute och festa . Visste att han jag brukar träffa ibland även skulle vara där. Några dagar tidigare så hade jag skickat ett meddelande om att vi kanske ses till helgen. 
Jag hade väldigt kul osv men när det hela var slut så såg jag honom ståendes och pratade med en annan tjej. Det är väl inget med det. Sen så gick de mot mig. Han gav mig en kram och sa att det var kul att se dig. Efter det så gick det iväg och satte sig och jag gick iväg. 

Hörde inget ifrån honom sen heller ifall han ville ses. Blev så besviken! 
Samtidigt kan jag ju förstå att han kanske hade andra planer eftersom vi inte hade bestämt något.  Men detta är första gången som han inte velat/kunnat vara med mig! 

Har hänt 2 ggr att man setts ute då ingen utav oss vetat om det i förväg och då har han velat ses. Därför hoppades man väl att han hade haft mig som första val nu. Speciellt med tanke på att han nu visste att jag kunde kanske dyka upp!

Även om vi inte är seriösa så vill jag iaf känna att man är hans första val, om han vet att jag ev kommer!

Vad skulle ni ha gjort i mitt läge? 

Pratat med honom om hur jag känner?

Låta det vara? Sluta träffa honom helt?

Annons:
Calcifer
2016-08-08 11:55
#1

Låter helt harmlöst. Han kanske redan hade planer?

Jag hade inte gjort något alls i ditt läge.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Honestyisdead
2016-08-08 12:02
#2

Ser inte heller varför du skulle göra något.  Ni är inte tillsammans och har inte lovat varandra trohet. Då kan du inte vänta dig att du prioriteras alltid.

Samida
2016-08-08 12:44
#3

Har ju förståelse för att han kan ha andra planer om vi inte bestämt själva nåt. Men det är inget vidare att vara sugen på att ses och se att han istället går iväg med någon annan. Hade han inte hört nåt från mig så hade det ju varit en sak eller om han själv då sa att han inte kunde ses ifall jag hade velat det!

Sen har jag väl varit lyckligt lottad de andra gångerna som vi har setts att han då velat och kunnat umgås med mig.

Honestyisdead
2016-08-08 13:12
#4

Svarade han på det du skrev? Och att skriva att man kanske ses kan lika gärna betyda att man inte gör det. Ni hade inte planerat något så jag ser inte att du har något att reagera över.

Om du inte vill att ni träffar andra är det nog dags att ta ett snack om att starta ett förhållande eller sluta träffas.

alicetrött
2016-08-08 13:50
#5

Men om du är intresserad av honom som mer än vän så kan du ju ta reda på vad han känner för dig. Känner han samma så får ni ju prata om vad som är okej och inte att göra med andra. Tjejen du såg honom med kan ju vara en kompis bara. Det behöver ju inte  vara någon han tänkt sig att ha sex med

Samida
2016-08-09 10:40
#6

#4 Nej, han svarade inte på det jag skrev. Hade inte räknat med det heller. 

Kände mig bara så dum som när jag såg att han gick iväg med någon annan. Hade jag inte sett detta utan inte träffat på honom alls så hade det faktiskt känts bättre. 

Dum som jag är så hade jag väl innerst inne hoppats på att han , iom mitt meddelande,  helst valt mig ifall jag nu hade kommit och haft någon annan isf som andra hand ifall jag nu inte hade dykt. 

Visste han redan när jag skickade meddelandet så kunde han ju då kanske svarat och sagt att han inte kunde ses då. Då hade jag kanske då istället valt att vara hemma eller dragit tidigare. 

Som sagt detta var första gången som jag var med om detta! 

Även om han får göra vad han vill så var känslan som jag fick inte rolig.

Annons:
Honestyisdead
2016-08-09 10:43
#7

Själv hade jag tvärt om antagit att han inte ville ses eftersom han inte svarade. För mig är det en tydlig signal. Någon som är intresserad svarar och visar intresse i min värld.

Oavsett så verkar ni vara på olika plan och det borde ni ju reda ut.

[Devya]
2016-08-09 14:19
#8

#6 Okej men i det fallet har du bara dig själv att  skylla. Du antog en massa saker utan att ens ha fått ett svar från honom. Jag tycker inte alls det är konstigt att han hade andra planer, speciellt om han inte ens svarade på det sms som du skickade till honom.

Du kan vara besviken men du borde aldrig ha förväntat dig något från honom från första början då ni inte hade bestämt något, det är ju bara knasigt!

Upp till toppen
Annons: