Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1054 ggr
[Devya]
8/9/16, 5:49 PM

Den perfekta presenten som försvann

Jag hade beställt den bästa presenten någonsin och plötsligt fick jag ett meddelande från säljaren som jag redan hade köpt den från: Tyvärr har den redan sålts så du får pengarna tillbaka.

Jag är så ledsen för det var verkligen den perfekta presenten åt min sambo.Det var en vintage nyckelring från 1970-talet för mercedes. Min pojkvän har nämligen en old timer  Mercedes 220 från 1970-talet, som han älskar helt  massor. Vet någon av ett annat ställe där man kan få tag på något liknande som den här:

Vintage 70s Keychain  Mercedes Benz  Car Automobile - Key fob  - Gift for Dad - DR5

https://www.etsy.com/transaction/1173888159

Som backup skaffade jag en annan nyckelring som också borde vara vintage men från ett senare årtal så det kändes inte  riktigt rätt.

Jag skaffade nu också en lite fjantig gåva (eftersom det är inte originalet), nämligen den här: 

Patent 1886 Karl Benz Automobile - Mercedes Benz - First Automobile Patent - Birth of the Automobile - 1st Car Patent Before Henry Ford

https://www.etsy.com/listing/223973255/patent-1886-karl-benz-automobile?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=mercedes&ref=sr_gallery_1

Han brukar snacka om Karl Benz och en massa dylikt så tänkte att det kunde vara kul att skaffa något sådant där att sätta upp här hemma. Bara så himla tråkigt då jag inte kunde hitta något mera äkta, om det så bara var ett tidningsurklipp. =P Har någon några idéer om fina tidningsurklipp eller originella äkta posters på  Mercedes  från 70-talet?

Annons:
Honestyisdead
8/9/16, 5:59 PM
#1

Har du tillstånd att lägga ut bilderna?

[Devya]
8/9/16, 6:10 PM
#2

#1 Jag har ju länk till bilderna under dem, fungerar inte det?

[Devya]
8/9/16, 6:11 PM
#3

Men annars så ville försäljarna som jag har varit i kontakt med att jag skulle vidarebefodra deras "shops" så jag ser inte hur det skulle vara fel då?

Honestyisdead
8/9/16, 7:09 PM
#4

Det kvittar om det är länkat om du inte utrycklugen fått tillstånd att lägga ut bilderna.  Så jag får be dig ta bort dom. Länkarna räcker ju eftersom man ser bilderna i dom.

[Devya]
8/9/16, 7:32 PM
#5

Ok, men jag kan inte längre gå in på mitt inlägg för att ta bort bilderna.

Upp till toppen
Annons: