Annons:
Etikettkänslor
Läst 1031 ggr
Helena1995
12/1/16, 3:44 PM

Saknar honom snälla hjälp

Hej! Min man är på resa till Kurdistan och kommer hem om 10 dagar. Jag har jätte svårt att vara ensam och saknar honom så hela jag gör ont. Har ständigt ångest och mår helt enkelt riktigt dåligt över det här och har ingen aning om hur jag ska klara 10 dagar till. Försöker vara upptagen men har inga vänner tyvärr och vet inte vad jag ska göra. Snälla hjälp mig, hur klarar jag mig igenom det här?

Annons:
Anonymos
12/1/16, 10:17 PM
#1

Nu såhär i juletider kan det ju vara härligt att ta hand om sig själv lite extra, men även för andra… Unna dig en shoppingdag eller någon annan "lyx"… Julpynta… Köp julklappar… Baka… Kolla om det finns några aktiviteter i stan, kanske någon julmarknad eller liknande som du kan gå på… :)

/Anonymos

vendelay
12/2/16, 12:11 AM
#2

Du kanske ska börja med något där du kan få vänner? Gör något du är intresserad av så kommer du förhoppningsvis träffa någon likasinnad! Några exempel är gå med i en bokcirkel, gå till ett stickcafé, volontärarbeta, gå en kurs (dansa, måla, ett nytt språk, data). Vänner är alltid bra att ha.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Pytteliten
12/2/16, 10:28 PM
#3

Jag håller med föregående skribent om att du behöver ett umgänge. Det är garanterat bra för ert förhållande också, så det finns bara fördelar! Man kan inte hänga upp hela sitt liv på en person, hur viktig denna person än är.

Upp till toppen
Annons: