Annons:
Etikettkänslor
Läst 798 ggr
Anonymos
12/13/16, 7:05 PM

Skriva av mig lite.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra… Jag har länge gått och tänkt över sakerna jag är bekymrad över, att det inte är så farligt, men nu börjar jag bli irriterad. 

Min kille påstår sig bara röka när han festar, vilket på senare tid har blivit oftare än så. Dock är det viktigt att bl.a hans föräldrar inte får reda på det, vilket gör mig ännu mer irriterad (dock är han vuxen och får väl egentligen göra vad han vill). Jag vill liksom inte dra en lögn bakom deras rygg… 

Dessutom har han börjat spela väldigt mycket och har ytterst sällan tid för mig. Jag börjar känna mig oälskad och börjar tvivla på om det kanske är jag som är tråkig. Han säger att han älskar mig, men jag blir så himla osäker på om han egentligen gör det. 

Hm… Ville mest bara skriva av mig. Tack.

/Anonymos

Annons:
VildaVittra
12/13/16, 7:16 PM
#1

Jag får känslan av att ni är ganska unga? När man är ung så brukar man vara lite mer orolig för just det där med partnerns känslor om denne inte visar det på det sätt man förväntar sig eller man känner att man inte har dennes uppmärksamhet tillräckligt. Om några år kommer du slappna av mer och inse att egentid är något grymt skönt, så när han fipplar med sitt så fipplar du med ditt.

Men det löser ju inte hur du känner idag. Mitt råd till dig är att klart och tydligt berätta för din partner vad du vill. Killar kan inte läsa tankar, så om vi säger att du verkligen vill ha med honom på en middag hos en av dina vänner och du vet att han brukar dra sig ur, så säger du exempelvis "Det är väldigt viktigt för mig att du är med, jag behöver ditt stöd när jag umgås med dom pga…blablabla". Likaså kan du vara ärlig om att du känner dig oälskad, men när du gör det måste du ge exempel på scenarion när det inträffat, som "Igår när jag försökte berätta om…blabla… så fick jag inte din fulla uppmärksamhet. Det fick mig att känna mig oviktig för dig."

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

LaPrincipessa
12/13/16, 7:24 PM
#2

Hade en pojkvän som hellre spelade datorspel än umgicks med mig.

Det tog slut kan jag tillägga. Jag fick nog och flyttade därifrån. 

Han påstod att han älskade mig men då prioriterar man inte datorspelande framför sin flickvän.

Anonymos
12/13/16, 7:40 PM
#3

#1: Vi är mellan 20 och 30.

/Anonymos

Aleya
12/13/16, 11:55 PM
#4

Varför ska du ens behöva svara på om han röker? Och om dom gör det så varför kan du bara inte dra en lögn? Fattar inte varför dom ska veta att han röker. Är det ett speciellt spel som kommit ut? För då brukar folk vilja spela. Men du kan inte sätta dig ner och se med han när han spelar. Det är faktiskt kul. Eller kanske spela med han t o m. Sen undrar jag om ni bor tillsammans? För minns när du hade en månad då du var utan pengar och han verkade ju inte ens kunna hjälpa? Vad var det liksom?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: