Annons:
Etikettallmänt
Läst 1258 ggr
Goagubben94
2016-12-18 21:01

Muskler? Små eller stora

Hello Tycker ni att det är lite snyggt med yogamuskler? Eller gymmuskler om tjejen tycker det? Va gillar tjejer?

Annons:
Honestyisdead
2016-12-18 21:08
#1

Vad är yogamuskler? De är väl samma  som vanliga muskler.

För övrigt finns det inget som "tjejer" gillar. Alla gillar olika.

Goagubben94
2016-12-18 21:12
#2

Naturliga muskler, sunda muskler som bara går och träna vid speciella behov när man tränar yoga och nej, det är inte som muskler man tränar på gymmet, gymmuskler är trasiga musklet :)

Goagubben94
2016-12-18 21:13
#3

Inte trasiga men de är inte lika bra som yogamuskler :)

Honestyisdead
2016-12-18 21:15
#4

Muskler som muskler. Du får inga konstiga muskler av styrketräning och inte mer naturliga av yoga. Möjligt att man aktiverar olika men det är fortfarande muskler som aktiveras på ett eller annat vis.

Oavsett träningsform så gillar tjejer inte samma sak. Vi är olika personer med olika smak.

Jag attraheras av vältränade kroppar. Men blir jag kär spelar kroppen ingen roll.

punkmusic
2016-12-18 21:18
#5

Håller med Hera. 

Sen finns det endast 2 typer av "muskeltränings-grupper": Explosiv eller uthålliga muskler.

Shailina
2016-12-18 22:07
#6

Konstiga muskler får du nog bara om du använder konstiga tillsatser endast för att bygga muskler. Gör du yoga, simmar eller går på gymmet utan att göra annat än äta naturlig kost är det inte större skillnad på musklerna. Du kan på gymmet träna fram samma musklar som du gör vid att träna yoga, så det går inte skilja på gym och yogamuskler. 

Sen finns det ingen facit. Jag tycker inte övermusklerade killar finns snyggt alls, nu tänker jag på sådan som bygger endast muskler för att se buffiga ut, typ bodybuilding. Avskyr det. En kille som råkar få muskler för att han jobbar fysisk är en helt annan femma, det kan vara snyggt. Men det är inte sånt jag personligen ser på alls när jag väljer kille. Jag bedömmer ögonen och personligheten, sen kommer kroppen i andra räckan.

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

Annons:
[Túrwen]
2016-12-18 22:54
#7

Lite att sätta alla i ett fack att säga tjejer gillar si och så.. Lagom tycker jag är bra sedan är det viktigare att man trivs med sig själv än att andra tycker att man är "guds gåva till kvinnorna eller männen"

[Devya]
2016-12-19 07:18
#8

Vi alla är så väldigt olika och tycker om olika saker. Vi har ju tjejer som inte alls tycker om synliga muskler på killar eller de som hellre vill ha en teddybjörn att krama.

Du kanske borde sluta fokusera på vad tjejer vill ha och fundera på vad du själv vill ha?

pyromanen
2016-12-19 07:53
#9

Som sagt, tjejer är olika och gillar olika. Träna det du gillar och mår bra av. Var dig sjålv.

Fransu
2016-12-19 15:08
#10

Helt ärligt, muskler spelar mindre roll.  Hellre lite mage än en riktig spänning muskelsnubbe med tjurnacke som gillar att stå och spegla sig hela tiden.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Honestyisdead
2016-12-19 15:10
#11

#10 Hellre en muskolös sympatisk man än en soffpotatis som pelar navelludd ;)

Fransu
2016-12-19 17:57
#12

#11 Absolut! 😃

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

mangemani4
2016-12-20 14:14
#13

finns inget generellt svar på vad tjejer tycker är snyggt då allas smaker är olika. vissa tycker små muskler är snyggt, vissa tycker enormt stora muskler är snyggt, vissa tycker inte om det alls, vissa tycker om smala, vissa tycker om mulliga, vissa tycker om petita osv osv osv, det går liksom inte att säga att "det här tycker tjejer är snyggt". du får helt enkelt hitta en tjej som tycker om dig för hur du ser ut och inte försöka kämpa för att få ett utseende avspeglat från en falsk bild utav vad du tror att tjejer tycker är snyggt.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Annons:
vendelay
2016-12-20 18:59
#14

Jag säger som övriga, alla tycker olika och personligheten är ju vad som vinner i längden. Jag gillar exempelvis inte killar med stora muskler men min sambo är (såklart) snyggast i hela världen och har väldigt stora muskler. Allt beror ju på.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

obstitant
2016-12-20 22:20
#15

Jag tycker det är bra om en kille har muskler. Det är så svårt att göra saker utan. Men skulle jag råka bli kär i någon med en muskelförtviningssjukdom fick jag väl ta det också.

Skämt åsido, det är såklart som alla redan har sagt så att alla har olika preferenser. Dessutom är det två olika saker man kan tänka på - vilka utseendepreferenser man har, och hur viktiga de är för en.  Jag skulle kunna beskriva hur jag skulle bygga ihop min "drömkille" om jag fick helt fria händer, kroppsbyggnad, hårfärg etc. Och den bilden skulle inte se ett skvatt ut som min man, som jag älskar och tycker är en fantastisk människa.

Det är ingen idé att försöka vara på nåt speciellt sätt för att få en partner. Det är bättre att bestämma sig för vilken sorts människa man vill vara, vad som känns rätt för en själv, och sträva efter det. Och samtidigt fundera över vad man tycker är viktigt hos en partner. Förhoppningsvis kommer man att träffa ett antal personer i sitt liv som man gillar, och har man tur kommer någon av dem att gilla en tillbaka. Men innan dess kommer det förmodligen att bli en hel del missmatchningar där bara den ena är intresserad. Då är det bara att borsta av sig och gå vidare, det ingår liksom i det här bökiga att vara människa.

Lizelda
2016-12-21 00:58
#16

Jag föredrar killar med muskler men inte särskilt stora och gärna seniga så smala (inte magra) men proportionerligt välmusklade liksom. Nu är jag tillsammans med en feminin kille som är på gränsen till mager och knappt har några muskler alls och han är det snyggaste som finns :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Upp till toppen
Annons: