Annons:
Etikettvänskap
Läst 1313 ggr
Goagubben94
2016-12-25 00:10

Räknas vänner utomlands som vänner?

Jo jag har funderat på detta länge,jo det är att om man träffar nya vänner som är från utlandet när man jobbar som funktionär i Gothia Cup och Kim Källström Trophy, räknas de som riktiga vänner In Real Life? Eller räknas de som bor i Sverige som riktiga vänner för att de inte bor i Ultra Distance distans? Räknas de i Danmark, Norge och de övriga Nordiska plus Baltländerna som vänner?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Goagubben94
2016-12-25 00:49
#2

??

mangemani4
2016-12-25 01:02
#3

kvittar väl vad vi eller någon annan tycker om det. ser DU personen som en vän, så är det en vän.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Honestyisdead
2016-12-25 01:25
#4

Det finns inga regler. Du bestämmer själv om du räknar någon som vän, så länge personen i fråga är med på det.

[Rhonda]
2016-12-25 09:51
#5

#1 Det var inte snällt skrivit.

Milkshake
2016-12-26 00:33
#6

#5 Kolla de andra trådarna skapade av TS. Jag kan förstå att folk börjar tröttna :)

Annons:
Herveaux
2016-12-26 00:40
#7

#6 Jag kan också förstå dom, men å andra sidan behöver man ju inte läsa tråden om man retar sig på trådskaparen.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Devya]
2016-12-26 09:24
#8

Jag måste säga att jag förstår inte frågan alls. Vad yrar du riktigt om nu? :)

Om du har en vän i USA, Frankrike, Polen eller Ryssland så har du väl en vän där. Vad har avståndet med saken att göra? Jag har flyttat utomlands och bor nu väldigt långt borta från min familj och mina vänner men de slutar inte att vara min familj eller mina vänner bara för det.

Denna kommentar har tagits bort.
Sarah
2016-12-26 13:21
#10

#9 nej, det är inte att vara rasist.

liindisen