Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3051 ggr
Emmetem
2017-01-24 18:28

Kärlekslappar, hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Nu är det så att min pojkvän fyller år den 22 februari! :D Jag vill göra en jättegullig burk fylld med bilder som jag skrivit ut från olika delar av världen (och Sverige!)! Men jag behöver ER hjälp! De som vill får HEMSKT gärna ta ett papper, skriva "Emmas kärlek till Håkon är så stor att den har nått.." och sedan staden och landet där kortet är taget! Ni får jättegärna ha någon fin liten bakgrund bakom! Exempelvis en skog, en stad, en solnedgång osv! Något så man ser att det är från ett annat land! <3 Snälla, hjälp mig kärleksbomba min pojkvän och visa hur mycket jag älskar honom! <3 (OBS! Lånad bild)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Annons:
Honestyisdead
2017-01-24 18:30
#1

När du skriver lånad.  Menar du då att bilägaren sagt att du får lov att lägga ut bilden?

Emmetem
2017-01-24 19:24
#2

Ja, det har jag till och med bevis på att jag har! :) <3

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Honestyisdead
2017-01-24 19:37
#3

Det var bra!

ellips
2017-01-24 19:43
#4

#0. Ursäkta min tröghet men varför ska vi skriva ner den meningen på en lapp åt dig? Och sen då? Ska den skickas till dig? För att du sedan ska ge till honom?

Emmetem
2017-01-24 21:51
#5

#4 Man skriver en lapp, tar kort på lappen utomhus så man ser att det är ett annat land (kan vara vara en gata eller något sånt!) och sedan får ni hemskt gärna skicka den till mig! <3 Jag tänkte skriva ut bilderna och lägga i en liten burk och ge honom i födelsedagspresent! :)

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

MissClue
2017-01-24 23:48
#6

vilken fin och rolig ide 🙂 Jag har inga planer på att röra mig utanför Sveriges gränser nu, annars hade jag ställt upp. hoppas du får många napp =)

I love not man the less, but Nature more…

Annons:
Honestyisdead
2017-01-25 07:47
#7

Är tyvärr i Sverige jag med. Annars hade jag hjälpt.

tiger tok
2017-01-25 12:09
#8

Men man kan väl bara skriva typ Emmas kärlek till Håkon har nått ända till…. Även fast det ligger i Sverige?

Upp till toppen
Annons: