Annons:
Etikettkänslor
Läst 1019 ggr
Jungfru82
2017-02-04 13:21

Nätdejt

Träffade en kille på nätet via badoo vi bor i samma område och hejat när vi gått förbi varandra…i början verkade han helt okej men nu kommer det bara snusk från hans sida..visst sex är väl okej men från hans sida blir det mer och mer sex prat grövre och grövre och igår ville han att jag skulle se när han runkade.har blockat honom för det blev riktigt obehagligt ..kanske nätet inte är min grej men är alla killar idag bara intresserade av sex? Finns det inte dom trevliga killarna kvar som man tycker om för den han är och som inte bara förväntar sig sex på en gång? Jag hoppas dom finns kvar…men badoo och happy pancake är kanske inte dom bästa sidor

Annons:
Em_
2017-02-04 13:38
#1

Jag hittade min sambo på nätet. Dejtade några andra trevliga killar innan det sa klick. Det var på en sida där man betalade för fullt medlemskap. Gratissajterna gav jag upp på rätt fort. Jag tyckte att killarna som lagt ett par hundra för att vara medlem var mer seriösa och verkligen ville ha ett förhållande.  Men pervon finns nog överallt.


[MissMisery]
2017-02-04 13:40
#2

Det där är helt individuellt. Kryllar av män som enbart är ute efter det seriösa, jag vet inte mycket om badoo men happy pancake är enligt min åsikt en helt seriös sida där mestadels söker seriöst, sen finns det ju alltid dem som söker sexkontakter, gäller att vara extremt tydlig med vad man är ute efter också

Åsa S
2017-02-04 19:58
#3

Badoo gillade jag inte heller och visst fanns några knäppgökar på HP med men jag träffade en trevlig man på HP efter nästan 3års dejting och nu har vi snart varit gifta i 3år. Men de där dom ville visa snoppen via datorn var inte helt ovanliga tyvärr oavsett ifall det var en gratissite eller en dejtingsida man betalade för. Bara att strunta i dem och gå vidare, bra ifall man får veta att de är knäppgökar rätt tidigt så man inte slösar en massa tid på dem.

MissClue
2017-02-04 20:06
#4

Klart det finns bra män där ute som vet hur man beter sig normalt. Men dessa snuskhumrar brukar ta mer plats så man märker av dom mer. bra att du blockade honom =) Jag var medlem i happypankake en vecka, sen fick jag nog pga sådana personer men det gäller väl att ha tålamod och sortera ut dom.

I love not man the less, but Nature more…

Portie
2017-02-07 00:33
#5

Jag var nog medlem på happy pancake nån dag innan jag fick kontakt med han som nu är min pojkvän. Hade en himla tur att han kontaktade mig, annars hade jag nog aldrig hittat honom. Vi träffades i 1,5 år innan vi officiellt blev tillsammans. Det har alltid känts bra med honom och är väldigt glad över att vi träffades. Så nej det finns inte bara idioter på såna sidor även om det är dom som utmärker sig mest.

[Devya]
2017-02-07 06:44
#6

Såklart att de finns.

Nu har jag aldrig varit på de nätsidor som du tar upp här utan endast på okcupid. Visst träffade man på ett par idioter där men jag träffade även en massa trevliga typer som var intresserade av något mera seriöst.

Annons:
lillchexet
2017-02-11 00:01
#7

Träffade min fd kille på tinder, vi höll 3 år. Det är väldigt individuellt men han skrev bara trevliga och genuina saker och aldrig nåt direkt stötande så.

Hejhej!

Upp till toppen
Annons: