Annons:
Etikettsex
Läst 1970 ggr
MSM
2/25/17, 10:57 AM

vårt sex fungerar inte längre...

Jag och min sambo har varit tillsammans i 1 år, vi är väldigt lyckliga och älskar verkligen varandra! Det är väl på ett plan jag inte är helt lycklig och tänkte be er om råd.. Senastr tiden har jag inte kunnat få orgasm när vi har sex. Förr kom jag flera gånger under ett samlag och fick mer kämpa för att inte komma… Det har verkligen blivit en helomvändning. :( Min sambo gillar inte att ge oralsex, som självklart är det bästa jag vet, han är inte heller särskilt intresserad av förspel.. Eller jo han vill väldigt gärna att jag ger oralsex och smeker honom, har jag tur smeker han mina bröst lite, men där får jag nöja mig. Eftersom jag oftast blir väldigt våt och upphetsad när jag ser honom njuta eller bara av att känna att han är hård så tror jag inte han ser något problem med att skippa att ge mig förspel, jag är ju ändå "redo". Till en början tyckte jag inte det var ett sånt stort problem eftersom han fick mig att komma ändå och jag njöt av vårt sex.. Jag har försökt prata med honom om vårt sexliv, framförallt frågat vad han gillar i hopp om att han ska fråga mig.. Men inga motfrågor och knappt några svar på mina frågor.. Jag har även lagt fram förslag på att vi kanske borde försöka med lite mer spännande saker så att inte vårt sex går på rutin som resten av livet gör.. Jag påpekade då att jag tyckte det var viktigt att utveckla och utforska vårt sex och frågade vad han tyckte. Han såg inget intresse i det och tyckte inte det behövdes.. Jag funderar på om jag hindrar mig själv omedvetet från att njuta fullt ut när jag märker att det inte blir något förspel den här gången heller? Jag har försökt att smeka mig själv under vårt samlag och det funkade en stund men nu är jag inte ens nära längre.. Till saken hör väl även att mitt sexbegov är så mycket större än hans. Jag skulle lätt kunna ha sex 6-7 gånger i veckan medans han knappt vill ha det 1 gång i veckan.. Alltså frågar och försöker jag ta initiativ till sex men blir nekad flera gånger medans när han väl vill är jag så desperat att jag inte kan säga nej.. Alltså får han ju precis allt han vill ha så fort han vill medans jag inte får det jag vill.. Vad ska jag göra? Det här äter upp mig inifrån… :(

Annons:
Aleya
2/25/17, 11:36 AM
#1

Det enda är rak kommunikation som funkar i detta fallet. Att du säger hur du känner och att han får säga sitt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

OlgaMaria
2/25/17, 11:51 AM
#2

Problemet verkar ju ligga i att ni har väldigt olika sexlust och det blir ju nedbrytande för dig och säkert jobbigt och pressande för honom också. Det finns väldigt mycket män kan göra för att öka sexlusten. Googla på "boost testosterone naturally" t ex. Skippa socker, kort högintensiv träning, gå ner i vikt om det behövs, äta rikligt med bra fetter och proteiner, ta extra zink t ex. Finns en del tillskott som kan hjälpa också - sådana som innehåller l-arginin. Och allt detta är bra för det allmänna välmåendet. Att öka testosteronet brukar ge mer livsglädje till män.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[Ulvarsdotter]
3/7/17, 6:40 PM
#3

Har du försökt låtsas som att du är svårflörtad när han vill? Då måste han ju jobba med din kropp för att du ska bli villig :)

Det är väldigt svårt att spela svårflörtad (jag vill också mer än min kille) men helt klart värt det när han anstränger sig extra ;) (Och så får jag för mig att han inser att min villighet inte alltid kan tas för givet.)

[Devya]
3/7/17, 8:20 PM
#4

#3 Jag försökte det där med min kille för han ville "work for it". Det var tydligen inte roligt då jag hela tiden var på g. Nu har det dock ändrats helt och hållet och han får verkligen jobba för det för min lust försvann i samma veva. Nu är det inte alls roligt för honom då han hela tiden måste jobba för det. Be careful with what you wish for.:)

[Ulvarsdotter]
3/8/17, 6:26 PM
#5

#4 - Vad tråkigt! Ja man kan ju få det man önskar ibland - till det sämre! Jag var iofs inne i en sådan period en gång efter att jag börjat vänta in honom, kanske för att det blev så tråkigt att alltid vänta in honom, men det vände och nu tycker jag han verkar ha större lust - eller kanske jag som har mindre. Eller så har det med något helt annat att göra :)

ecino
3/9/17, 7:23 AM
#6

Jag känner exakt som du beskrev det med min kille. Jag har försökt prata med honom om det tyvärr inte blivit någon skillnad. Vi har sex ungefär en gång i veckan ibland två och ibland en gång varannan, när jag skulle kunna ha det flera gånger om dagen. När enda stället vi har sex på är i sängen typ. Vi har varit tillsammans i snart två år. Jag vet inte heller vad jag ska göra. 

Har köpt hem sexleksaker och sexspel. Sexspel är inget för honom och leksakerna har mest blivit att jag kan njuta när han inte har lust. Köpte även en sextavla (https://www.coolstuff.se/Love-Is-Art-Kit) för ett år sedan som inte har blivit gjord.

Annons:
[Ulvarsdotter]
3/9/17, 10:45 AM
#7

När han börjar förföra dig hade du kunnat med ett lekfullt och flörtigt leende säga "Nä-nä, denna gång får du jobba för det", det hade kunnat gå hem om det sägs på rätt sätt. Eller att du säger till honom att "denna gången vill jag att du gör si eller så", eventuellt stoppa mitt i akten och berätta för honom hur du vill att han ska stå/ligga/sitta och så tar du kommandot och testar någon ny ställning du vill testa på tex. Om han inte kan hålla händerna borta och vill bestämma själv kan du bestämt men leende ta bort händerna och neka honom att använda dem (kanske binda upp honom med något mjukt rep). Då får du honom precis så du vill ha honom, och kanske han gillar att du är den dominerande? Eventuellt kan du ju börja smeka dig själv och så får han titta på tills du är redo eller han tar över smekningarna?

Du kan ge honom D-vitamin, eller kanske spraya hormonspray i huset som tydligen ska få igång killens lust. Jag har inte testat det, men enligt förpackningen ska det funka ;) Något annat jag inte testat är att smörja in halsen med lite slidsekret som tydligen ska få honom på humör så att säga. Inte så mycket socker eller mat som lägger sig tungt i magen. Bra med aktivering. Gå en promenad ihop under dagen om ni är lediga båda två, ät något gott och "råka" ta på dig de kläder han gillar dig bäst i och verka nonchalant. Sätt dig i soffan på ett sätt som framhäver kläderna och din kropp. Kan det kallas för passiv förförelse? Han tror det är han som tar initiativet men egentligen var det du som började? Kan ju ge en form av makt att du lyckades förföra honom utan hans vetskap ens. Just att få en hel dag ihop och göra saker ihop hela dagen och hålla en god stämning er emellan brukar funka väl för mig. Promenad i skogen och hålla handen.. Bara det är ju lite förspel. Kanske ni kan hitta en enskild dunge ute i skogen och börja ett förspel där med smekningar. En fördröjd njutning innan ni kommer hem?

Ett tips är att "förbjuda" honom att komma. Man kan mitt i akten eller innan ge förslaget att han ska försöka att inte komma. Såklart sägas på ett sätt så han inte tar illa upp. Avbrutet samlag för hans del betyder ju säkerligen att han vill en gång till eller dagen efter. Min sambo kan själv avbryta samlaget när jag kommit en eller flera gånger då han känner sig nöjd för tillfället (jag kan också känna mig nöjd när han kommit men inte jag, så jag förstår honom - själva sexet är det viktigare för mig, oftast ;) ) och han vet ju att jag gärna vill igen inom en snar framtid. Vilket han också vill då eftersom han inte kommit själv. Det gör också att han blir mer på/flörtig/förförig/lättare att förföra/följer mig med blicken lite oftare, mer kramig osv. Och det gör verkligen att man känner sig mer åtrådd, och jag tror det är väldigt viktigt i ett förhållande. Och att kunna förföra sin partner gör ju att man känner sig åtråvärd.

[Ulvarsdotter]
3/9/17, 10:47 AM
#8

Om han gillar oralsex kan du ju säga att om du ger honom så ger han dig? :) Litet utbyte7förhandling ;)

Upp till toppen
Annons: