Annons:
Etikettkänslor
Läst 1026 ggr
Jungfru82
3/16/17, 9:35 PM

Kille

Har ni varit med om att ni ser in i en killes ögon och du känner magi på ett sätt du inte riktigt kan förklara…var med om det idag och det kändes som om kroppen på något sätt vibrerade när jag tittade på hans ögon och jag undrar vad som hände…var en väldigt skön känsla men jag undrar vad det var för jag tror inte jag känt så?

Annons:
Jungfru82
3/16/17, 9:36 PM
#1

Nu var det en kund som handlade glass med sin lilla dotter….såg honom inte mer😊

Herveaux
3/16/17, 9:40 PM
#2

Känner igen känslan. Mitt hjärta slog volter första gången jag träffade min Mattias.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Jungfru82
3/16/17, 9:43 PM
#3

Ja men jag har varit intresserad av killar förut men denna känsla har jag inte känt…en underbar känsla men jag undrar vad den känslan betyder

mangemani4
3/16/17, 9:46 PM
#4

man brukar ju säga att själen syns i ögonen. rätt så vanligt att man kan känna vissa känslor utav att bara titta in i människors ögon. hänt mig ofantligt många gånger. vet inget om dessa människors bakgrund och varför de utstrålade det de nu gjorde i deras ögon, men det är fascinerande. det behöver ju inte betyda något, kan betyda att människan bara är extremt lycklig över någonting som har hänt, att människan har en vänlig själ som sedan utstrålas i ögonen vilket folk(inklusive du) lägger märke till.

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Linn Is The New
3/16/17, 9:46 PM
#5

Hände precis likadant med min nuvarande, sök upp honom! Haha, det är en underbar känsla. Frågan är om han är singel eller har fru eller liknande, ifall du skulle vilja ta kontakt med honom. Om du bor i en mindre stad är det nog ganska lätt, och du ska följa ditt hjärta.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

MissClue
3/16/17, 9:49 PM
#6

Upplevt liknande en gång varje fall. Jättehäftigt =D Vi sa inget till varandra utan bara kastade oss på varann och hånglade loss. (hände på ett uteställe så inte var som helst) Ingen aning om vad det betyder för riktigt attraherad av andra har man varit förr, men denna gången när jag såg i hans ögon slog massa härliga känslor hej vilt i kroppen. Han kände ju ömsesidigt då vi blev som magneter. tyvärr kändes det inte alls så när vi sågs efter

I love not man the less, but Nature more…

Annons:
Jungfru82
3/16/17, 9:50 PM
#7

Ja men hur söker jag upp honom? Så du menar att hans ögon utstrålar glädje och det såg jag och därför känner jag magi??? Men jag är 34 har varit "kär" så många gånger men varför har jag aldrig känt som jag kände idag?

mangemani4
3/16/17, 9:52 PM
#8

jisses, om jag skulle springa efter varje tjej som har vänliga ögon, hoho, skulle bli tagen som en tok då:P. men visst, det är ju bara att tuta och köra om du verkligen vill:)

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Jungfru82
3/16/17, 9:56 PM
#9

Min fråga var bara varför det kändes så här😊har jag tur kanske jag får se honom igen

mangemani4
3/16/17, 10:02 PM
#10

enda jag kan ge som svar på det är att man blir glad när man möter människor som har denna utstrålningen i ögonen. hänt att jag flera gånger har känt "magi" i många människors ögon, men vill bara veta mer om personen, man vill bara drunkna i dem, man fastnar helt, inget ovanligt, men det behöver inte betyda något som sagt, varken kärleks känslor eller sexuella känslor, det kan helt enkelt bara vara fascinerande och man fastnar.

men alltså känner du att det var kärleks känslor, tuta och kör. mötte du honom i din närhet så kommer du nog att möta honom igen:)

To be a good soldier you must love the army. To be a good commander you must be able to order the death of the thing you love.

http://nostalgiminnen.fria.ifokus.se/discussions/57f19cd5ce12c43ad8000dd6-valkomna-till-nostalgiminnen?readstate=false

Honestyisdead
3/17/17, 4:02 PM
#11

Jag tycker mig sen ett mönster. Du tror mycket om blickar och ord. Försök släppa att allt betyder mer än det är.

Jungfru82
3/17/17, 9:30 PM
#12

Ja jag mötte honom i min närhet han handlade glass av mig med sin dotter

Upp till toppen
Annons: