Annons:
Etikettförhållande
Läst 874 ggr
Tovembla
2017-04-28 17:08

En tjej i klassen har försökt kyssa min pojkvän

I höstas försökte en tjej i klassen kyssa min pojkvän (som också går i samma klass), på en fest. Jag som är långsint släppte det inte förrän någon månad sen kanske, men nu i veckan har jag varit sjuk och pojkvännen har gått utan mig till skolan och då har han varit med henne. Och jag har försökt säga till honom att det inte känns bra (snälla inga kommentarer på detta, jag vet att det är många som tycker att jag överreagerar) men varje gång jag tar upp det blir han arg. Jag tog upp det nyss och han blev arg och stack in i ett annat rum. Förr innan jag visste om att hon hade försökt kyssa henne och vi tre var med varann glömde han dessutom i princip bort mig, och pratade nästan bara med henne och när vi gick bredvid varann på stan och jag i mitten trängde han ut mig som om jag inte fanns. Men det här med att han blir så arg, är det någon som förstår varför? (Och som sagt snälla inga elaka kommentarer, jag vet att det måste va ngt fel på mig redan)

Annons:
Herveaux
2017-04-28 17:20
#1

Han kanske tyckte det var jobbigt/pinsamt det som hände mellan honom och den andra tjejen? Kanske därför han blir arg när du tar upp det?
(Jag tycker det är jobbigt och kan bli lite irriterad när folk drar upp händelser som jag tycker var pinsamma eller som vart en aning awkward, han kanske är likadan?)

Fråga honom en gång för alla om han är intresserad av henne, säger han nej, så försök tro på vad han säger.

Vart vill du komma med att älta? Det var ju inte han som gjorde något.
Hade han varit intresserad av henne, hade han nog inte tackat nej till en kyss.

Svårt att säga om du överreagerar på hans beteende, men samtidigt måste man ju få prata med folk och det som hände på stan kanske var ett rent misstag?
Jag kan råka göra samma sak som han när jag går med flera andra i bredd och pratar med den som är på andra ytterkanten.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: