2017-05-11 12:20 #0 av: Mariefoll

Jag är en tjej på tjugoett år som har börjat dejta en kille ett tag och jag är så kär så jag blir helt knäsvag bara jag tänker på honom. Jag har känt den här killen ett väldigt bra tag cirka sju år då vi har gemensamma kompisar osv... Ochan vi dejtade lite för tre år sen men då var jag inte intresserad men han var det. Nu har vi iallafall börjat ses igen och som skrev innan så kan jag inte sluta tänka på honom. Men det finns ett problem och det är att han visar att han vill vara med mig spenderar tid med mig sover hos mig och träffar mig så ofta han kan men han kan verkligen inte uttrycka sina känslor. När jag har ställt honom mot väggen och frågat vad han vill så säger han bara att han inte är kär med att han bryr sig om mig och vill umgås med mig. Men han visar ju något helt annat? Han kan verkligen inte prata känslor han blir helt tyst och vet inte vad han ska säga. Jag vet att han har asberger så jag tänkte att det kan ha varit därför han har lite svårt att utrycka sig men jag börjar blir galen här av att bara stå och trampa vatten. Så min fråga är vad ska jag göra? Ska jag strunta i honom eller bara ge det mera tid? Men snart orkar jag inte vänta längre det skulle vara skönt att få lite verbal respons tillbaka och inte bara fysisk :(