Annons:
Etikettförhållande
Läst 1609 ggr
[Pyjamastrollet]
2017-05-24 13:48

Kommunikationsproblemen och kompromisslös partner

Jag har en relation med en man sedan nästan 1 år tillbaka och mycket är fantastiskt (t.ex kemin oss emellan, hur vi trivs i varandras sällskap och våra värderingar gällande mycket är lika). MEN vi har ett problem som är återkommande. Han pysslar en hel del med musik på sin fritid och har någon rädsla av att inte få göra det i samma utsträckning när han har en relation (vad jag förstått hade han inte den möjligheten att göra det i sin förra relation) och pga kör han över mig väldigt mycket när han gör sina planer. Det i sin tur leder till att jag blir besviken och ledsen som i sin tur leder till en konflikt (han verkar inte kunna tackla att människor blir besvikna).

Annons:
Fridaaaa
2017-05-24 13:58
#1

Det var en kort visit för ts?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2017-05-24 14:27
#2

Ops ja det var en snabbis😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Devya]
2017-05-24 16:40
#3

Det tycks ske alltför ofta på iFokus att folk blir medlem för att lite senare radera sitt konto. Lite irriterande faktiskt. =P

jagga-ewe
2017-05-28 14:55
#4

Jag vet inte, har inte testat det själv, men kan det vara så att nån som har ett konto innan skapar ett nytt konto för att ställa en känslig fråga? Sedan tas kontot bort för att inte kunna "spåras" till personen i fråga? Känns inte riktigt så här, men ibland funderar jag på om det är så när det kommer sånna här inlägg.

För egen del har jag ibland funderat på det, eftersom jag kanske vill skriva nåt som inte kan spåras till mig. Mina döttrar hänger på iFokus, så jag drar mig för att skriva saker om mitt o makens sexliv tex. Jag vet ju aldrig vilka iFokus-delar de läser på. Så skulle jag ha en känslig fråga att ta upp skulle jag antagligen kunna skapa mig ett slask-konto på det där viset. Nu har det inte funnits behov, än, men det SKULLE kunna hända.

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

aarina
2017-05-31 16:09
#5

Jag hänger inte med riktigt. Man kan väl vara anonym? Jag är det i alla fall, tror jag ;)

[Devya]
2017-05-31 17:18
#6

#5 Du är inte anonym just nu. ;)

Det är bara på vissa ställen man kan vara anonym, typ på kvinna. Men då måste man ha Insider.

Annons:
aarina
2017-06-02 18:27
#7

#6 Jo men vad jag menar är att man kan väl bara se mitt användarnamn, det är ju ingen som vet vem jag är? Mer än sajtvärden kanske. Det är vad jag menar med anonym.

[LadyK]
2017-06-03 00:24
#8

Man kanske vill vara anonym så till vida att man inte vill avslöja sitt vanliga nick. Tex jag är LadyK men om något händer mig där jag om tre månader inte vill bli påmind om det eller att andra på forumet ska veta att det var LadyK som skrev det så väljer jag att gå in skapa en ny profil och skriva som anonym 123 men kan ta del av råd mm genom min LadyK profil.

Herveaux
2017-06-03 09:56
#9

#7 Sajtvärd och Medarbetare kan inte se mer info om dig än vad vilken iFokus-medlem som helst kan se.

-------

Som andra redan nämnt så finns det en "Anonym"-funktion (en ruta man kan bocka i under rutan där man skriver sitt inlägg). Tyvärr verkar den funktionen missbrukas och därför väljer många sajtvärdar att inaktivera den funktionen på sin sajt.

Om man skapar ett nytt konto för att få vara anonym så kunde man ju skriva det i sitt startinlägg tex att "Jag har skapat det här kontot för att få vara anonym, jag raderar det efter att jag postat det här inlägget men jag kommer följa tråden och era svar." Så vi andra vet om trådstartaren är kvar och det är lönt att svara överhuvudtaget…


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: