Annons:
Etikettkänslor
Läst 1526 ggr
anonymanonym98
2017-06-02 18:13

Vad vill han?

HejsanSvejsan! Det är så att jag går andra året på gymnasiet och behöver hjälp med att tolka en speciell killes beteende. Det var ungefär 3 veckor sedan jag märkte att han började stormglo på mig så fort vi råkade passera varandra i korridorerna, och då visste jag inte ens hans namn, hade ju sett honom förut och så men vi umgås absolut inte i samma kretsar. Det dröjde ett tag och jag blev tillslut ganska nyfiken på vem han var och vad han ville, så jag bestämde mig för att skriva till honom på messenger. Han nekade först till att han visste vem jag var, men kom tillslut på det och vi pratade oavbrutet i mer än 3 timmar, varpå han tog intiativet till att lägga till mig på facebook och ge mig sitt nummer. När konversationen vid 2 tillfällen höll på att dö ut så var det han som försökte upprätthålla den och frågade vad jag gjorde, och blev lite besviken när jag sa att jag inte längre hade tid att skriva. Under tiden vi skrev var han heller inte särskillt blygsam och han styrde medvetet in samtalet på sex (inget privat dock) Men nu till själva "problemet". Han har inte skrivit något mer två dagar, och när jag sett honom i skolan har han inte velat möta min blick, hans kompis tittade på mig dock, så jag tror att han har berättat för honom. Förväntar han sig att jag ska höra av mig därför att han inte vill tränga sig på, eller har han tappat intresset så fort? Spelsr han svår tror ni?

Annons:
anonymanonym98
2017-06-02 18:17
#1

Eller vill han bara ha uppmärksamhet?

anonymanonym98
2017-06-02 18:30
#2

Någon?

Maria
2017-06-02 19:11
#3

Kan du inte fråga honom?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Michiis
2017-06-02 19:24
#4

Kan det inte vara så att han väntar lite på att du ska höra av dig då pga att du avslutade senaste konversation att du inte hade tid å skriva å så ? XD 
Ingen aning faktiskt, men hör du av dig så lär du väl få veta :-) han kanske är lite nervös och därav inte vågar titta på dig?

// Michis

anonymanonym98
2017-06-02 19:35
#5

Ni har rätt i att jag borde fråga honom, bara sjukt rädd att bli dissad då jag blivit det förut av en kille jag verkligen gillade den gången. 

Vet ju inte om han bara leker med mig.

imsuchadiva
2017-06-04 17:15
#6

Börjar han prata sex med dig så tidigt så tycker jag det är ganska uppenbart vad han vill… "Har har inte skrivit något mer på två dagar" Har du skrivit till honom? Om inte, varför väntar du på att han ska skriva och inte skriver själv? Han kanske tror att du inte är intresserad eller så har han kanske varit upptagen?

Annons:
imsuchadiva
2017-06-04 17:15
#7

Börjar han prata sex med dig så tidigt så tycker jag det är ganska uppenbart vad han vill… "Har har inte skrivit något mer på två dagar" Har du skrivit till honom? Om inte, varför väntar du på att han ska skriva och inte skriver själv? Han kanske tror att du inte är intresserad eller så har han kanske varit upptagen?

[Roe Deer]
2017-06-19 16:45
#8

Han verkar vara lite nyfiken på dig, vissa gillar ju bara jakten i sig (för att se om den andre vill samma sak som dem själva)… i detta fall verkar hans stora intresse handla om sänghalmen. Många tappar intresse fort om den andre inte är lika "på" som dem själva gällande detta mål. Kanske hade han en viss bild av dig innan ni började skriva, ibland är det ju så. Testa fråga han lite djupare saker om du tar kontakt med honom… tappar han fokus då, ja, då är det nog mest ytligt… tyvärr.

Upp till toppen
Annons: