Annons:
Etikettallmänt
Läst 2221 ggr
Greta G
2017-06-04 12:04

Spelar killar svåra?

Jag har läst lite inlägg här och kom att tänka på det här med att så kallat spela svår. Jag vet att tjejer kan göra det trots att de är riktigt intresserade men gör verkligen killar det? Av egen erfarenhet har de killar som verkligen haft ett genuint intresse inte kört med några spel eller betett sig underligt utan hela tiden hört av sig och verkat intresserade. De killar som varit ganska så intresserade har däremot varit lite "svåra" och det hela har tillslut runnit ut i sanden. 

Så vad vet ni, vad är er erfarenhet, spelar killar spel om de är intresserade på riktigt?  Eller till er killar, hur är det egentligen?

Annons:
[Devya]
2017-06-04 18:16
#1

Väldigt individuellt. Jag spelar aldrig svårfångad och de killar jag träffat på har inte heller spelat svårfångade. Om de inte har hört av sig så har de helt enkelt inte varit intresserade.

Greta G
2017-06-04 21:43
#2

Ja så upplever jag det med Devya, om de inte hör av sig är det helt enkelt för att de inte är intresserade och inte för att de försöker göra sig mindre tillgängliga i syfte att fånga vårt intresse.

Sarah
2017-06-04 23:58
#3

Spelar det egentligen ngn roll? Jag säger som #1 och #2 men skulle ngn mot förmodan spela spel då är den personen inte värd min tid.

Greta G
2017-06-05 10:56
#4

Vad menar du Sarah? Jag var nyfiken på frågan och undrade så du tänker att jag ställer en onödig fråga eller?  Jag intresserar mig för människans beteende och undrar om detta finns eller om det är något som egentligen inte existerar.

Sarah
2017-06-05 11:21
#5

Jag tänkte att frågan ofta kommer upp om ngn är intresserad av en kille, men inte kan tolka hans signaler. Många vill att det ska vara spel så att det ändå finns en chans att killen är intresserad trots att han visar ointresse. Jag tror inte att spel är könsbetingat, och en person som spelar är inte värd tid.

Greta G
2017-06-05 11:25
#6

Okej då förstår jag hur du menar. Nej den kanske inte är könsbetingad, men jag vet tjejer som spelat och var då intresserad av om killar oxå spelade eller om de helt enkelt inte brydde sig så mycket. Om man är intresserad av en kille och han inte svarar vill man kanske tro att han spelar svår precis som du skriver, så kanske det inte ens finns killar som spelar svåra utan bara något vi har fått för oss för att vi vill att det ska finnas en chans. Det är det jag vill veta :)

Annons:
Herveaux
2017-06-05 13:14
#7

Min erfarenhet är att nej, killar spelar inte svåra.
Min teori är att en del tjejer är bra på att överanalysera och som #5 skriver att man gärna vill ha ett litet hopp kvar om besvarat intresse.

Bara mina egna erfarenheter och tankar.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Honestyisdead
2017-06-06 18:53
#8

Håller med #5 och 7.

Greta G
2017-06-07 07:54
#9

Ja ett vanligt misstag vi tjejer gör är att tro att killar är lika komplexa som vi, de är i allmänhet bra mycket enklare. Hör de inte av sig, är de inte intresserade. Tack för era synpunkter!

Upp till toppen
Annons: