Annons:
Etikettotrohet
Läst 1893 ggr
Hallåelin
6/14/17, 6:22 PM

Min pojkvän är otrogen via sms

Hej! Jag håller på att bli galen och skulle behöva lite vägledning. Jag och min kille har varit tillsammans i 3 år och bor ihop med våra två hundar. I början av vårt förhållande (det första året), skickade han sexsms med bilder till tre olika tjejer. Han erkände det inte förrän jag visade honom dom bevisen jag hade fått. Då blev han jätteledsen och lovade att aldrig göra det igen. Vilket han inte har gjort förrän igår. En tjej skrev och frågade honom om han kunde köra henne och hennes kompisar till en fest och få en avsugnig som betalt bland annat. Han tvekade först men sedan ändrade han sig och smög ut efter jag somnade för att köra dom. Jag vaknade och han var borta, så jag ringde såklart och frågade vart han var. Då sa han att han skulle köra en killkompis till en fest och tjäna 2000kr och lovade att vara hemma kl 2 senast. Jag tyckte det var konstigt och sa att han skulle komma hem, men han ville inte lämna kompisen utan chaufför. Så då åkte dom och han kom hem som han sa kl 2. Dagen efter får jag ett sms från tjejen som påstår att hon bara provocerat honom till att skriva snusk för att bevisa för mig att han är ett svin. Jag känner inte denna tjejen alls och tyckte det va skitskumt. Jag konfronterade min kille och han fick panik och bokstavligen skadade sig själv pga vad han gjort. Dom hade inte gjort något mer än att skriva men jag tycker ändå det är att vara otrogen. Min tilllit är helt borta och jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Jag älskar min kille mer än något annat och jag vet att han älskar mig också. Vi hade planer på att flytta till en gård och bli gamla tillsammans.. nu är jag dock osäker.. känns långt bort nu, men jag vill ändå att vi ska göra det! Jag är så förvirrad och kluven över hur jag ska göra.. han är världens goaste och han behandlar mig som om jag vore en prinsessa.. nån som vart med om något liknade och fått relationen att funka? Snälla ge mig råd! Men inga onödiga eller elaka kommentarer tack!

Annons:
[Wijnja]
6/14/17, 6:25 PM
#1

Jag skulle nog dumpa honom

Lilolizeit
6/14/17, 6:32 PM
#2

Jag hade inte tvekat en minut, jag hade lämnat honom. Han vill uppenbarligen vara med andra..

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Herveaux
6/14/17, 6:33 PM
#3

Av det jag läser så låter det inte som att han behandlar dig som en prinsessa direkt.
Då hade du väl haft tilliten kvar och inte blivit bedragen flera gånger?

Tror du att du kan lägga det här bakom dig, igen? Eller kommer du gå och vänta på att det ska hända något liknande en gång till?

Hade jag varit i din sits så hade jag tackat för mig och gått vidare.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Dimocarpus
6/14/17, 6:33 PM
#4

Tycker inte du att du är värd mer än så? Han har uppenbarligen sin självkänsla och självtillit att ta tag i innan han delar sitt liv med någon överhuvudtaget. Han behöver hjälp men det behöver du också.

Älskar du honom, lämna honom. Älskar du dig själv mer, LÄMNA för gott!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

[Roe Deer]
6/15/17, 1:08 AM
#5

Han fick nog panik eftersom han blev upptäckt med ett beteende som han inte kan kontrollera och därmed smyger med. Paniken grundar sig nog i att hans sanna jag egentligen vill en sak men egot en annan. Han älskar nog dig, annars skulle han inte flippa. Men du kan inte stanna i nuläget, då visar du bara på att han får fria tyglar igen.

ABBADON
6/15/17, 10:30 PM
#6

Jag vet ganska exakt vad du går igenom just nu. Är själv mitt i ungefär samma svek av min sambo. Läs min tråd sex-otrohet? Så ser du vart jag står just nu. Ett helt jävligt svek å ja utan tvekan otrohet! Skicka meddelande om du behöver prata av dig kram

Annons:
Upp till toppen
Annons: