Annons:
Etikettkänslor
Läst 929 ggr
Hejhejhej33
6/23/17, 10:53 AM

Hur vet man att en kille gillar en??

Jag va på läger inte allt länge sen och där finns det en kille jag gillar, då satte han sig brevid mig istället för sin bästa kompis som han har känt i hela sitt liv och sen skriver vi en del men det tar ganska lång tid innan han svarar på mina snaps han verkar också vara rätt nervös när jag är nära för han ska inte sitta stilla på stolen. Men bör jag tittar på honom så det jag att han kollar på mig med vad kan detta betyda? Är det för att han gillar mig eller vad tror ni? Tacksam för svar!

Annons:
lillablomman
6/23/17, 11:07 AM
#1

Låter helt klart som om han är interesserad tycker iaf jag.

//Geraldine, Tut, Ernst-Hugo, Svensson och Gunwald

Blomma Spreading love over the internet Blomma

Jaguar_
6/23/17, 11:47 AM
#2

Lite kul att när man sitter jämte varandra att välja att kommunicerar genom snap?! Vad hände med att använda rösten och prata? 😛

Bästa sättet att få reda på något är att våga och att prata ärligt. Inte springa som katten kring het gröt. Låter ju som intresse från hans sida, men du lär inte få reda på något om du inte tar steget och vågar (utanför en skärm).

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Carrosh
6/23/17, 12:10 PM
#3

Det enda sättet att få ett klart svar är ju att du frågar personen i fråga. Det är ju svårt för oss att avgöra hans intentioner genom dina personliga upplevelser. Prata med honom och fråga så får du nog ett svar. :) Lycka till!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: