Annons:
Etikettförhållande
Läst 715 ggr
Frågvis1
6/25/17, 11:38 AM

Tilitsproblem=jag mår inte bra

Jag har ett ganska jobbigt problem. Jag är tillsammans med en kille, Eller ja vi är inte riktigt "tillsammans", vi har aldrig sagt något om våran relation, alltså vad vi är för något. Men han åker bort lite då & då till sina vänner, ofta över helgerna. Han åkte bort över midsommar nu och jag inbillar mig att han träffar andra tjejer. Han har nämligen lagt till tjejer på sin instagram som är singlar och i samma ålder som bor i samma stad. Jag inbillar mig att han träffat dem. Jag blir arg/ledsen. Vet inte vad jag ska tro. Innerst inne så vet jag att det inte är bra att hålla på så här, att inbilla sig en massa saker. Det kanske inte är någonting. Jag känner mig så dum som är så svartsjuk och leker spion via sociala medier. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta? Jag älskar denna kille, verkligen älskar. Men jag vet inte vart vi står. Ursäkta min röriga text.

Annons:
alicetrött
6/25/17, 11:42 AM
#1

Ni borde nog prata med varandra om hur er relation ska se ut. Men oavsett om ni är ett par eller ej så måste ni båda få ha vänner. Sen om vännerna är singlar eller inte har egentligen ingen betydelse. För är man ett par ska man lita på varann.

Frågvis1
6/25/17, 11:45 AM
#2

#1 Ja, sjävklart. Det är bara min hjärnspöken. Jag känner mig hemsk. Ska prata med honom när han kommer hem.

Maria
6/25/17, 11:47 AM
#3

Du behöver väl inte känna dig hemsk.

Säg bara att du vill har lite mer klarhet i vad det är för förhållande ni har. Det är ju bra att prata om så ni har samma förutsättningar😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Greta G
6/25/17, 12:55 PM
#4

Det kan ju mycket väl vara så att han träffar dessa tjejer eftersom ni inte har sagt något om var ni står. Du måste nog prata med honom och se om han är inne på samma bana och också vill bara vara med dig.

Upp till toppen
Annons: