Annons:
Etikettsingel
Läst 1137 ggr
Lexie82
2017-06-26 23:40

Var träffa någon ny?

Vart träffar man en framtida partner nuförtiden? Jag har nyligen kommit ur ett 4 år långt förhållande med en kille jag träffade via gemensamma vänner, innan dess var jag tillsammans med en kille i elva år. Var alltså ett tag sedan jag dejtade..

Träffar inte särskilt mycket folk i mitt yrke, och jag festar sällan eller aldrig längre. Tinder är inte ett alternativ, för det verkar mest vara för random hookups, och jag är ute efter ett stadigt förhållande. Så hur hittar man någon? Jag är 30+ btw.

Annons:
MissClue
2017-06-27 08:16
#1

Jag har några vänner som träffat sina äkta makar på happy pannkake. Det finns ju andra dejtingsajter, Tinder känns väldigt ytligt och oseriöst även om folk kan hitta kärleken där med.

I love not man the less, but Nature more…

_Fisken
2017-06-27 08:54
#2

Dejtsiter är som olika pubar. Gå en krogrunda. Mötesplatsen eller Zoosk är ok.

Greta G
2017-06-27 10:43
#3

Ja du har ju nämnt nästan alla ställen man normalt sett träffar nya människor så du får väl börja i olika studiecirklar etc om du vill träffa någon.

[LarssonA]
2017-06-28 09:40
#4

Ta några kurser, då är ju dessutom chansen stor att ni dela intresse!

Mötesplatsen.se funkade fint för mig…

[Van97]
2017-06-28 09:45
#5

Det är nog olika för olika ålderskategorier. Jag är 20 år och har träffat de flesta av mina pojkvänner på Tinder. Det finns faktiskt en hel del seriösa killar på tinder också även om många är ute efter sex. Skulle dock säga att kanske mötesplatsen eller match.com och liknande passar bättre när man är 30 eller äldre. Tinder funkar nog bäst för 18-29.

Upp till toppen
Annons: