Annons:
Etikettvänskap
Läst 1816 ggr
jirlopp_jagvetinte
6/29/17, 4:31 PM

14 år och inga vänner

Hej! Nu är det ju sommarlov men det är så fruktansvärt tråkigt för jag har inga vänner och det finns ingenting att göra på dagarna. Jag har en kille som just nu är bortrest och så har jag några få internetvänner, men de vill inte träffas. Jag hade en bästis för ungefär två veckor sedan men vi bråkade jämt, hon var fett dryg mot mig och så är hon avundsjuk för att jag har kille, så vi avslutade bekantskapen. Eller rättare sagt hon blockade mig överallt på nätet för att jag var med min kille och inte henne. Jag kan inte vara med någon från skolan eftersom att ingen vill träffa mig och typ alla i min klass har ca 50 vänner. Jag vet inte vad jag ska göra, har ni något tips på hur man får vänner? Börjar ruttna på dethär.

Annons:
Herveaux
6/29/17, 8:55 PM
#1

Har du några intressen eller hobbys? Det är perfekta aktiviteter att träffa nytt folk igenom, då har man dessutom något gemensamt att börja prata om.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

jirlopp_jagvetinte
6/30/17, 4:26 AM
#2

#1 Nej jag har inga hobbys och tycker att sport är tråkigt.. resten som inte är sport är för dyrt eftersom jag bor i en ganska fattig familj.

Äppelsnäckan
6/30/17, 4:37 PM
#3

Om du vill ha en vän så skriv till mig! Har också få vänner och har svårt att hitta.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

SilverRosen
7/5/17, 11:45 AM
#4

Du kan börja på någon aktivitet för att träffa nya människor, allt är inte så dyrt och det finns en del gratis, gäller bara att leta runt lite. Det är ifall du absolut vill umgås med människor.

Om du klarar dig utan folk finns det ännu mer du kan göra för att få tiden till att gå och känna att du gjort något meningsfullt.

Upp till toppen
Annons: