Annons:
Etikettdejting
Läst 1304 ggr
Jungfru82
7/8/17, 10:36 PM

Varit singel för länge

8 år är ganska länge och jag vill väldigt gärna träffa någon…jobbar inom restaurang och är väldigt social av mig så det finns många jag brukar snacka med men det inträffar inget annat dom tycker bara jag är en trevlig tjej.. Om jag har Badoo eller happy pancake på nätet så brukar jag alltid få tag på dom som bara är ute efter sex och skickar bilder på när dom sitter och pillar på sig själv…jag är ute efter ett seriöst förhållande och kanske ett barn i framtiden ge mig råd…har kanske inte dom bästa arbetstiderna 11-19 men jag jobbar på restaurang och träffar många personer. Känner ibland att folk ser mig som den snälla och trevliga flickan och därför blir det inget…hur träffade du din partner/sambo?

Annons:
Åsa S
7/9/17, 9:23 AM
#1

Jag hade i stort sett alltid varit singel när jag 42år gammal stötte på min man på Happy pancake nu har vi varit gifta i 3år. Det tog dock rätt många år av internetdejtande innan man hittade den rätta det är ingen snabbfix precis man måste sålla bort rätt många mindre trevliga män. Jobbar inom handeln varannan vecka öppnar jag och varannan stänger jag så jag har lite udda tider jag med men det funkar bra ändå. Jag har dock aldrig haft nån barnönskan sånt kanske komplicerar till det ytterligare för alla män vill ju inte ha barn.

Min syrra gav upp och skaffade barn på egen hand men hon har mina föräldrar som bor nära och som hjälper henne.

sp0ngeb0b
7/10/17, 9:17 AM
#2

Jag har faktiskt träffat alla jag varit tillsammans med via gemensamma vänner. Men där ska man väl mest ha tur antar jag. Plus att det kan bli ganska obekvämt om man gör slut och fortfarande är i samma bekantskapskrets. Annars tror jag nog att internetdejtande kan funka, men du får ge det tid.

fruktgumman
7/10/17, 1:01 PM
#3

Vi träffades på nätet också. Det fanns ju såklart många oseriösa typer där som bara var ute efter en sak. Men jag hade tur. Den förste jag träffade irl klickade jag direkt med och han är ju min sambo nu.

Det gäller att ha tålamod och inte ge upp.

whitelies
7/10/17, 2:26 PM
#4

De partners jag har haft har jag träffat på nätet :) och vem vill inte ha en snäll och trevlig tjej? :) ge det lite tid, det kommer nog ska du se!

Gaara
7/10/17, 7:25 PM
#5

Min första träffade jag på ett konvent som hade med ett gemensamt intresse att göra. Den andra träffade jag via en kompis. Min nuvarande sambo (som även är min fästman) träffade jag faktiskt på jobbet jag hade då. :) Han hade dock vetat vem jag var länge då vi bor på samma ort och alltid gjort. XD

powerofthebass
7/11/17, 7:27 PM
#6

28 år nu

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Annons:
mikkan01
7/12/17, 8:51 AM
#7

Träffade min sambo på vår dåvarande arbetsplats :)

~mikkan

Halvdansken
7/13/17, 5:52 PM
#8

Har träffat nästan alla mina på jobb. Vi var 39 när vi gifte oss efter 2 år.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Beautyqueen
7/14/17, 7:35 PM
#9

Jag är singel just nu men mitt ex träffade jag på Tinder. De flesta av mina förhållanden är tack vare tinder eller vänners vänner. Jag ska tillägga att jag är 20 år-kan tänka mig att det finns bättre dejtingappar när man blivit lite äldre.

Darkylucy
7/19/17, 12:55 PM
#10

gå på puben fins säkert nån dära 😎

the darkynessLyssnar på musik

Upp till toppen
Annons: