Annons:
Etikettförhållande
Läst 890 ggr
borjadja
7/11/17, 2:57 PM

Anledning nog att göra slut?

Det har varit massa strul med min tjej för mina föräldrar har inte varit särskilt glad i henne, av legitima anledningar. 

Jag och tjejen har bråkat mycket, säkert ett stort bråk i veckan de senaste 4 månaderna. Men nu har det varit bättre under en liten period, fram till i söndags då jag fick veta av min syster (som inte haft något emot min tjej innan) att hon sagt till henne att "jag har fått honom (jag, systerns bror då) att göra saker trots att han inte vill genom att säga att du får ligga med mig sen". Är inte det sjukt konstigt att säga till pojkvännens yngre syster?? Hon har även sagt till samma syster att "jag ser till han köper en särskild pizza så att jag får smaka av två stycken som jag vill ha, och så har jag gjort med alla mina ex". Ska tilläggas att hon sagt dessa grejerna ute när hon varit full, men det är ingen ursäkt enligt mig.

Tjejen säger att jag är hennes största kärlek och hon inte varit så kär i någon innan. Men detta som hon sagt till syrran får mig att känna mig så sjukt manipulerad och att det vi haft är falskt, det bygger jag också på andra saker som jag känner att hon manipulerat mig med.

Har det jättejobbigt nu för min familj vill att jag ska göra slut, en del av mig vill också göra slut, men jag är så ruskigt kär i henne och saknar henne.

Skulle ni säga att detta är legitima anledningar till att göra slut med henne?

Annons:
[LadyK]
7/11/17, 3:03 PM
#1

Låter väldigt omoget och barnsligt av tjejen.

Hur gamla är ni?

Kalli
7/11/17, 3:37 PM
#2

Om du vill göra slut är det en legitim anledning att göra slut. Ingen annan kan ju bestämma hur du känner. Men spontant håller jag med LadyK att det låter väldigt barnsligt, och väldigt manipulativt. Personligen hade jag nog inte velat ha en relation med någon som använde sex som ett slags maktmedel.

Maria
7/11/17, 3:53 PM
#3

Man kan säga och göra mycket dumt på fyllan och det verkar som ni festar mycket.

Du får väl prata med henne om det.

Läser man din andra tråd så verkar hela ert förhållande ganska märkligt. Det känns som om ni är tonåringar.

Vill du göra slut? Du behöver inga särskilda anledningar mer än att du vill avsluta förhållandet.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
7/11/17, 4:03 PM
#4

Är du så lättmanipulerad då?  Att du gör saker du inte vill om du får sex?

Jag känner efter dessa två trådar att ingen av er verkar mogna för ert förhållande.

Darkylucy
7/18/17, 10:27 PM
#5

gillar du henne så kör på annars inte  ni måste gilla varan om det ska funka intima saker blir bara skit så bästa att vara som vänner nästan om det ska gå jo såklart gilla varan annars ingen ide

the darkynessLyssnar på musik

Upp till toppen
Annons: