Annons:
Etikettdejting
Läst 1400 ggr
Frågvis1
2017-07-25 17:07

Är jag ett nerköp?

Ska träffa en kille som jag haft kontakt med via internet ett tag. Vi kommer självklart träffas på en offentlig plats. Han har sett mig via webcam och bilder, men han har aldrig sett hela min kropp… Jag är normalviktig, ligger på ganska normal vikt. Men jag är lite kurvig typ & har inte en platt mage. Är inte något modell! Känns som han kommer tycka att jag är ett nerköp eller något… Kanske inte är nog snygg, känns som så… Jag har stora lår, är allmänt kurvig tjej. Men inte överviktig. Känner mig jätte fjantig om detta, han vet ju att det står att jag är "normal i kroppsstorlek på dejtingsajten"…

Annons:
Frågvis1
2017-07-25 17:11
#1

Kan även tillägga att jag haft problem med ätstörningar, har svältit mig själv under perioder förra året. Men slutade med det hösten 2016 och har sen dess ätit fasta måltider. Jag är rädd att detta ska trigga mig att börja sluta äta igen, för det är så det känns…

Honestyisdead
2017-07-25 17:18
#2

Få människor är modeller i verkliga livet. Så oroa dig inte. Och vad menar du med nedköp? 

Men om du känner att detta triggar igång dina ätstörningar kanske di bör jobba mer med dig själv innan du träffar någon.

Frågvis1
2017-07-25 17:20
#3

Jag vet inte, att jag kanske är fulare i verkligheten än på skärmen?

Frågvis1
2017-07-25 17:21
#4

Kan inte ens förstå att någon kan tycka jag är söt/fin, för enligt han är jag det. Men kommer ändå träffa han för att se vad som händer :-)

Honestyisdead
2017-07-25 17:21
#5

#3 Såvida du inte har redigerat dina bilder ser du ju ut som på bild.

tlover
2017-07-25 17:49
#6

Alla killar vill inte ha "smala modeller"

Vissa killar vill ha kurviga tjejer, vissa killar vill ha smala tjejer, vissa killar vill ha muskulösa tjejer, vissa killar vill ha tjeter med "fitnesskropp", vissa killar vill ha tjocka tjejer osv osv

Sen så bryr sig vissa killar inte alls om utseendet utan det är själen som gäller till 100%

Faktum är, de flesta killar jag träffat gillar kurviga tjejer, nummer två är vältränade tjejer. Jag kan inte ens komma på någon som sagt att dom gillar smala tjejer faktiskt

l'm back

Annons:
Sagolikt
2017-07-25 18:02
#7

Jag läser kanske in saker du inte skriver, men om du är så orolig tänker jag att du kanske inte riktigt är i rätt läge. Kanske behöver du bygga upp en lite starkare självkänsla innan du träffar nån från nätet? Det är för mig oroande att du skriver att det kanske triggar dig till självsvält. Är du redo att träffa honom? Är du redo att hantera att en person du träffar kanske inte vill ses fler gånger?

tiger tok
2017-07-25 18:46
#8

Många killar föredrar kurviga killar! Men om han inte gillar dig pga din kroppsform så är han bara ytlig och inte värd dig!

2Sirius
2017-07-25 22:49
#9

Nej!

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Honestyisdead
2017-07-26 03:14
#10

#9 ?

2Sirius
2017-07-26 09:46
#11

#10 som svar på frågan, som rubriken lyder… Nej! Du är inget nerköp…

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Mortiscia
2017-07-30 22:28
#12

Du låter ju jättefin! =) Och nästan ingen har "platt" mage, om inte annat för att vi har en livmoder som putar ut (och mer på vissa än andra). Du är verkligen inget nerköp!

Upp till toppen
Annons: