Annons:
Etikettförhållande
Läst 829 ggr
Ang101
7/29/17, 11:56 PM

Gått ut med en kille 6 gånger nu

Åh mina kära människor. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag har träffat denna underbara mannen nu 6 gånger. Hela 6 gånger. Det var nog efter den tredje gången vi kom in på att det var dejter. Han skrev random till mig på Instagram, vänners vänner liksom. Vi sågs och tog en fika för att fördriva tid och tjejer, hjälp mig, jag föll pladask. Jag tror inte riktigt på kärlek vid första ögonkastet men hjälp, jag lovar att det var glöd i detta alltså. Vi har nu setts 6 gånger. Tyvärr sista gången skulle jag flytta och det han gjorde var att omfamna mig, på ett sådant sett, som om han aldrig skulle släppa mig. Jag blev fly förbannad på mig själv att jag stressade till tåget och inte stannade där och kysste honom. Jag var för rädd, för rädd att han skulle backa undan. Även fast alla dejter har gått underbart. Alltid godmorgon och god natt sms också. Notera att vi inte pratar i telefon för han jobbar hela tiden verkligen och han är telefon rädd.. Vi är båda musiker, han turnerar världen runt och är sällan hemma så jag ser honom knappt längre men vi skriver hela tiden, väldigt öppna saker, skriver hjärtan och puss munnar osv. Känner mig som en tonåring igen fast vi är väl vuxna. Det är som jag sagt till mina vänner, hade han bett mig gifta mig med honom imorgon och åka iväg med honom hade det inte varit någon som helt tvekan. Vi har en dejt om några månader när han är tillbaka i Sverige. Jag vill så gärna att detta ska gå bra, att jag får bara bli hans liksom. Vad ska jag göra? Vad ska jag säga till honom? Jag har varit tydlig med att jag tycker om honom, inte såhär öppen med detaljer men att jag bara ville när vi sågs senast att han skulle kyssa mig och han frågade varför jag inte sa något……….Vad skulle jag ha sagt? Jag är så jävla feg. Känner mig för gammal för detta och tror inte jag klarar ett sviket hjärta. Vad hade nu gjort? Har ni några liknande scenarier? / Kär tant

Annons:
Ang101
7/30/17, 12:03 AM
#1

Kan tillägga att vi träffades första gången i slutet av januari…..

Tobbe_490
7/30/17, 5:13 PM
#2

Hur gamla är ni?

Ang101
7/30/17, 6:48 PM
#3

36 och 38.

Upp till toppen
Annons: