Annons:
Etikettkänslor
Läst 1489 ggr
Samida
2017-08-13 14:24

Vad är han ute efter nu?

Jag har en kk som jag haft i 3 år. Ett tag för ca 2 år sedan så trodde jag nästan att han var lite mer intresserad men bara några månader efter det så fick han typ kalla fötter och ville inte ses mer.  Fast hela karusellen började om igen efter några månader iaf då vi träffades ute.  Fast då var det inte på samma sätt som tidigare.

Nu senast när vi träffades så var han väldigt gullig mot mig och tyckte jag var så fin och sexig mm. Skratta och skämta mycket. Det jag också då mest blev förundrat över var att han då heller inte var så noga om vi skulle ha sex eller inte. Utan frågade mig om vad jag ville göra?! Sex eller prata lite. 
Sen frågade han om jag inte kunde komma hem till honom någon kväll det närmaste, äta och sova över. Annars brukar han höra av sig dagen innan han vill ses eller samma dag. Tog iaf detta med en nypa salt då jag inte visste om han mena allvar eller ej. Döm då om min förvåning när han bara 2 dagar efter skickar ett meddelande om att jag gärna får komma för någon kväll!!! Så antagligen menade han allvar med detta.

Jag kan ju nu inte låta bli att undra vad han nu vill, vad han egentligen tänker?

Annons:
Gronstedt
2017-08-13 14:33
#1

Fråga honom. Han är den enda som kan svara.

Samida
2017-08-13 14:41
#2

Jo, det vet jag och det får jag göra när vi ses eller hoppas på att han själv säger nåt! 

Men jag är mest nyfiken på vad ni andra tänker/tror?

Honestyisdead
2017-08-13 14:44
#3

Ja det vet ju bara han ;)

Annielle
2017-08-13 16:26
#4

Låter ju som om han skulle vara intresserad av mer än sex helt enkelt, kanske ett förhållande?!?

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Samida
2017-08-14 12:18
#5

Känns ju lite underligt att han nu kan tänka sig träffas helt utan att man har ett ärende i närheten eller att det ändå är vägen förbi…

Annielle
2017-08-14 15:02
#6

Det är väl inte underligt om han är intresserad av dig, frågan är väl vad du vill också?? Är du intresserad av mer än sex med honom?

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Annons:
Samida
2017-08-14 15:36
#7

#6 Ja, jag skulle kunna tänka mig de.

Samida
2017-10-12 12:28
#8

Jag var hemma hos honom  ett par dagar efter detta inlägg skrevs. 

Frågade ett par dagar efter att vi hade setts om vi kunde göra om denna kvällen och föreslog dag, men då kunde han inte. Efter det så hörde han av sig vid ett tillfälle och frågade om han kunde komma förbi men då kunde inte jag. 

Nu vet jag inte var jag har honom. Setts ute och då har vi hälsat på varann och sist så frågade jag om han ville komma förbi mig lite senare samma natt men då sa han att vi kunde ses en annan dag om jag ville.  Inte hört nåt från honom sen dess..

Aleya
2017-10-13 16:28
#9

#8 så det dog rätt och slätt ut. Inte ovanligt att det sker dock.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: