Annons:
Etikettförhållande
Läst 826 ggr
sofie_moller
2017-08-14 14:34

Har du tappat kontakten med någon i din närhet?

Hej!

Jag har fått tillåtelse av admin att lägga upp en liten ”efterlysning”, stort tack för det! 

Jag heter Sofie Möller och jobbar med casting på produktionsbolaget STO-CPH. Just nu producerar vi en realityserie som jag letar medverkande till, en serie som preliminärt ska sändas under vinter/vår 2018. Jag är på jakt efter personer som har gjort något mot en annan människa som de ångrar. Kanske sårade du en vän, partner eller familjemedlem för flera år sedan, vilket gjorde att er kontakt bröts eller aldrig blev densamma igen? Kanske har du gått och haft dåligt samvete under en längre tid och känner att det hade varit skönt att säga förlåt till den personen. Det vill vi hjälpa till med. Om det är någon som är intresserad av att veta mer får man gärna mejla till mig på sofie.moller@sto-cph.com så berättar jag mer. Jag tar tacksamt emot tips på personer som kanske kan passa in i ett avsnitt av programmet, i så fall berättar jag så klart inte vem jag fått tipset av. Man måste vara 18 år för att medverka.

Tack och ha en fin dag!

Bästa hälsningar Sofie

Annons:
Honestyisdead
2017-08-14 14:48
#1

Vilken admin är det? Mig har du inte pratat med och jag är admin här inne.

Aleya
2017-08-14 15:22
#2

Om jag minns rätt så har du varit på Flashback och letat också. Lustigt att ni som söker folk inte ens kan kolla på regler för olika forum om det ens är TILLÅTET att göra reklam.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

sofie_moller
2017-08-14 16:16
#3

Hej Hera!

Min producent Dharma har mejlat med Staffan som godkände att vi fick posta i forumet.

Hälsningar Sofie

Honestyisdead
2017-08-14 16:22
#4

Det låter märkligt med tanke på att det är jag som bestämmer över vad som får läggas ut på den här sajten och inte.

sofie_moller
2017-08-14 16:26
#5

Då vet jag inte vad som har hänt, hon mejlade iFokus och beskrev vårt ärende och om vi fick posta en tråd. En staffan@ifokus,se svarade och skrev "absolut, inga problem". Men i så fall ber jag om ursäkt.

Honestyisdead
2017-08-14 16:31
#6

Alla sajter här på iFokus har sajtvärdar som bestämmer över de enskilda sajterna. Det är dessa man ska vända sig till. Misstänker att Staffan glömde tillägga att man bör fråga sajtvärdarna innan.

Jag låter det ändå ligga kvar eftersom jag vet att det är ett riktigt företag.

Annons:
sofie_moller
2017-08-14 16:50
#7

Jag förstår, ja det fick vi inte veta. Annars hade vi självklart frågat sajtvärdarna också. Stort tack för att du låter det ligga! Det uppskattar vi väldigt mycket.

Hälsningar Sofie

Upp till toppen
Annons: