Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1642 ggr
eihpos
2017-08-25 13:08

Evig kärlek?

Ni som lever i ett förhållande just nu, TROR ni att det förhållandet kommer hålla livet ut?

Annons:
Fridaaaa
2017-08-25 13:23
#1

Jag tror och hoppas men man kan aldrig veta

HAde aldrig varit tillsammans med någon jag inte tror det kommer hålla med.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Emo
2017-08-25 13:40
#2

Jo, efter nästan 60 år sånär som 1 månad så tror jag det håller så länge.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Lizelda
2017-08-25 14:29
#3

Klart jag hoppas och tror det men det vet man aldrig. Jag har lämnat allt för honom och hade ju givetvis inte gjort det om jag inte trodde att det skulle bli något.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

vendelay
2017-08-25 15:00
#4

Jag säger som #1, jag hade aldrig varit tillsammans med min partner om jag inte trodde att det skulle hålla för evigt. Det tror jag innerligt och jag hoppas att vi alltid kommer vara lika kära i varandra. Men samtidigt vet jag ju att jag har tänkt likadant med mina ex så jag förstår att det inte går att veta.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

fruktgumman
2017-08-25 15:15
#5

Ja, tror och hoppas på det

flocken
2017-08-25 16:14
#6

Absolut. Ett liv utan min man finns inte. Snart 13 år ihop och han är det bästa som hänt mig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[rumelle]
2017-08-25 21:37
#7

Ja absolut

[Devya]
2017-08-25 22:15
#8

Om man ska kolla statistiken så ser det ju inte ljust ut. Vete tusan om det här förhållande håller hela livet men hoppeligen minst 10 år. Efter att mitt första förhållande tog slut efter 10 år så tror jag inte mera på "evig kärlek". Jag trodde ju at det förhållandet skulle vara livet ut men tji fick jag. Livet ville annat. Evig kärlek är nog sällsynt. Jag har blivit mer realistisk efter det jag har fått uppleva.

oh-la
2017-08-26 10:02
#9

Jag tror och hoppas. Vi har levt hela vårt vuxna liv ihop, sedan vi var 18, och är båda idag 30. Vi har gjort så mycket ihop och har så mycket planer för framtiden. Vi har haft både upp och nedgångar, vissa nedgångar riktigt djupa, men klarat oss igenom det. Han är min bästa vän, min vapendragare, min högra hand, min älskare och älskade. Det är honom jag vänder mig till och honom jag längtar efter att få dela mina tankar med. Vet inte vad jag skulle göra utan honom. På gott och ont, vi har växt ihop, och ett liv utan honom skulle vara som ett liv utan en arm eller ett ben. Visst, jag skulle överleva, men fantomsmärtorna skulle nog alltid finnas där.

Maria
2017-08-27 10:04
#10

Jag tror mitt förhållande är för evigt❤️

I år har vi varit tillsammans i 37 år.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: