Annons:
Etikettförhållande
Läst 807 ggr
[mindme]
9/11/17, 1:37 PM

Moneypig pojkvän lämna?

Hej jag har haft en lång diskussion med min pojkvän inatt riktigt starka bråk, iallafall han har dolt något från mig jag råkade se en bild på en tjej på hans dator där det stod något om "moneypig" en moneypig är typ "A money pig is someone who gets sexual kicks out of paying out money or buying expensive gifts for a female." Det är iallafall beskrivningen jag hittat om det de har mee bdsm Att göra. han har chattat med tjejer som han har fått bilder av och fått sexuell njutning av dock har han gått under fejk indentiet och fejkbild, han sa att det är okej för det är som porr det skulle aldrig vara något seriöst på riktigt, han sa också att dem aldrig skulle vilja något med honom då dem bara vill ha pengar. vad är er åsikt? Jag gjorde slut med honom ikväll pga detta men ångrar mig, klarar knappt livet utan honom men smärtar för mycket detta. Tack snälla för råd, överreagerar jag eller är detta lika fel som jag anser?. Tillägg: (om de var oklart) Han betalar inte tjejerna han blir bara tänd av att dem är elaka ni kan googla om Ni undrar mer över fetishen (La upp samma på kvinna iFokus men vill ha mer svar(

Annons:
[mindme]
9/11/17, 1:37 PM
#1

svårt att lämna när man inte har någon annan samtidigt så är man väl alltid värd det bästa även när de inte känns så, undrar dock om någon kan se de från hans perspektiv? Att det verkligen bara är "porr" för han? För min del mår jag illa, han onanerar till andra tjejer han chattar med och deras bilder han håller på med någon fetish även om det bara är en fantasi och "fejk" jag borde vara nog, han sa även att han ville ha "vajuljsex" med en seriöst partner och kolla/skriva annat typ som hans chattar,, hade det "bara" vart en porrvideo hade jag inte brytt mig detta är riktiga människor han ibland har kontakt med i dagar..

Maria
9/11/17, 2:23 PM
#2

#1 Menar du att du måste ha någon annan innan du lämnar?

Jag hade lämnat direkt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

PastaR
9/12/17, 2:13 AM
#3

Förstår om du är besviken och chockad. Lämna den här killen. Du är värd någon som är nöjd med dig . Jag skulle inte vara glad om det var porr heller.

Ödmjuk

Upp till toppen
Annons: