Annons:
Etikettsex
Läst 2504 ggr
LLLINN
2017-09-18 14:28

Vi hade grymt sex, men han hör inte av sig?

För två veckor sedan träffade jag en kille på krogen (han är 22 och jag 20 om det är relevant), vi klickade direkt och pratade om allt mellan himmel och jord i flera timmar. Inget hände den kvällen men en vecka senare åkte jag hem till honom. Vi satt basically och pratade hela kvällen och halva natten, det blev väldigt tydligt att det fanns något där! Vi låg  en gång på kvällen och en gång på morgonen, vilket var asnice. 

Dagen efter sms:ade jag för att fråga något om en bok han hade rekommenderat, och efter att han svarat skrev han även lite flirtigt att han "skulle förhöra mig på boken sedan ;)" typ. 

Detta var alltså en vecka sedan, och sedan dess har jag inte hört någonting. Vi sa aldrig något explicit om att ses igen, men det kändes liksom underförstått. Vi klickade ju asbra både intellektuellt OCH sexuellt Och jag är 99% säker på att detta inte var ensidigt, han verkade snarare mer intresserad än mig när jag var där.

Såå eftersom jag skrev till honom sist väntar jag nu på att han ska höra av sig. Och överanalyserande som jag är så nojar jag SÖNDER just nu.  Undrar väl helt enkelt om någon här inne har erfarenhet av att ha upplevt sig haft en fantastisk connection med någon som sedan inte hör av sig? De gånger jag själv struntat i att höra av mig till någon har det ju berott på att vi uppenbarligen inte har klickat, och då har oftast inte killen hört av sig heller för det märks ju så tydligt när man inte "passar".

Kan ju tillägga att jag inte ens är ute efter något seriöst, är öppen för det mesta men just nu är jag mest bara besviken över att eventuellt gå miste om riktigt bra sex haha…

Några lugnande ord eller anekdoter att dela med er av till en oerfaren 20-åring?

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Annons:
Snowblind
2017-09-18 14:43
#1

"Såå eftersom jag skrev till honom sist väntar jag nu på att han ska höra av sig. Och överanalyserande som jag är så nojar jag SÖNDER just nu. "

"just nu är jag mest bara besviken över att eventuellt gå miste om riktigt bra sex haha…"

Om du är så pass nojjig att gå miste om bra sex så hade jag skrivit till honom och hört ifall han var sugen på att träffas igen. :)

Hjärta till er. Blomma ha en fortsatt fin dag!!

_Fisken
2017-09-18 15:40
#2

Det är bra å vara lite rak mot en kille. Inte linda in det i en massa rosa…

[Devya]
2017-09-18 18:03
#3

Kanske han har flera tjejer på g? Ni kanske hade bra sex men han kanske också har bra sex med andra typer. Det har varit en av mina egna erfarenheter. Om du vill ha sex så var rak och ärlig med honom.

pyromanen
2017-09-18 19:55
#4

Om du är jättesugen på att ses så hör av dig, inte mkt att flrlora. Skriv du läst boken nu och det är dags för flrhöret 😇

LLLINN
2017-09-19 07:44
#5

UPDATE: Han hörde av sig igår, så all is good! Men tack ändå för era råd, ska försöka våga vara med rakt på sak nästa gång :)

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Upp till toppen
Annons: