Annons:
Etikettförhållande
Läst 1006 ggr
Almeblad
2017-09-20 20:44

Otrohet

Hej..jag å min har varit tillsammans i typ 17 år. 2007 upptäckte jag att han var otrogen eller hade ett förhållande med en annan kvinna. Jag väntade vårt andra barn. Har aldrig känt mig såå krossad! På nå sätt efter vi pratat ex antal gånger så bestämde vi att vi skulle pröva. Vi har haft d rätt bra..upp å nergångar.. men förra veckan av ren slump upptäcker jag att min man skrivit med en kvinna på messenger. Där de skriver kärleksfullt till varandra!! Jag bryter ihop..sover inte nå denna natt. Funderar å funderar. Har pratat med min man.. han menar ett detta inte betydde nå. Just nu har min tillit till honom försvunnit! Tycker om honom..jag e en sådan person som tänker sist på mig själv.. hur ska jag göra!!!!??

Annons:
[Kaoskaos]
2017-09-20 20:50
#1

Jag hade lämnat ! Han fick sin chans första gången

Plimme
2017-09-20 20:50
#2

Skilj dig och skaffa dig en partner som delar din uppfattning om trohet. Din man är ju så uppenbarligen inte intresserad av att dela sitt liv med enbart dig. Vissa människor är bara så.

Det är ett jävulskt stort steg att ta i nuet, men om några år kommer du förmodligen hittat en ny fin kille och inte för ditt liv begripa varför du inte tog steget tidigare.

(Har egen erfarenhet av att ha stannat kvar alldeles för länge med en kvinna som inte delade min uppfattning om vad som är centralt i en relation…)

Snowblind
2017-09-20 20:55
#3

:(

Hjärta till er. Blomma ha en fortsatt fin dag!!

Almeblad
2017-09-20 20:55
#4

Jag e såå knäpp..vet att jag borde lämna honom för min tillit e borta..för jag tycker när man skriver kärleksfulla mail till en annan kvinna så e man otrogen.. men samtidigt så tycker jag om honom å vill inte göra honom ledsen..

Honestyisdead
2017-09-21 09:05
#5

#4 Du gör inte honom ledsen. Det måste du ha klart för dig!

Almeblad
2017-09-21 14:01
#6

Jag både tycker om honom så! Men jag kan inte lita på honom igen. Efter första gången sa jag att skulle d hända igen så skulle jag sticka..men nu när man e där så e d inte lika lätt! Skulle vilja vara mer hård!

Annons:
whitelies
2017-09-21 18:21
#7

Du vill inte göra honom ledsen säger du? Men han gör ju DIG ledsen! Ni har redan varit där en gång förr och nu är han på samma spår igen! Självklart är det inte lätt men du bryter ner dig själv genom att stanna hos en sån människa. Du måste bygga upp din självkänsla och inse att du är värdefull! Om du gör det och kommer ur det så kommer du i efterhand se att du mår så mycket bättre utan honom. Han har fått sin chans, tycker jag.

Upp till toppen
Annons: