Annons:
Etikettdejting
Läst 906 ggr
Snurrelini
2017-10-15 15:26

Förvirrad tjej med känslor. Vad vill han?

Träffat en pojk nu i snart 2 1/2 månad. Sea väl några ggr i veckan. Ses nästan bara på kvällarna för att han jobbar sent. Vi kollar mest film, myser käkar etc. Håller handen hela tiden, pussas, ja allmänt mys liksom. Han kallar mig smeknamn mm. Nu till mitt "problem", vi har inte pratat om oss. Vi har knappt sagt till den andra att man gillar den. Jag har heller inte uttryckt det mer än i början. Jag ör super dålig på att visa vad jag känner då jag blivit sårad förr och inte litar helt på någons handlingar. Jag känner att jag behöver bekräftelse på vart vi är påväg. Någon som har några tips på vad jag ska göra?

Annons:
Calcifer
2017-10-15 15:44
#1

Prata med honom, men gör det lite lättsamt. Alltså, inte så det blir värsta tunga pratet med en massa krav om att nu ska han uttrycka sina djupaste känslor. Men det går ju att bara fråga typ "vart tror du vi är på väg" eller "känns det som om vi är ett par" eller liknande.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annielle
2017-10-15 15:46
#2

Först och främst behöver du fundera på vad du vill om du inte har gjort det?!? Vill du ha ett förhållande med honom? Det låter ju i och för sig som om ni båda är intresserade av varandra men har svårt att prata om det, fråga rätt ut vad er relation betyder för honom, om det visar sig att han bara vill ha det lite mysigt utan något förhållande så vet du ju och kan ta beslut om du vill ha det så eller inte.

Var dig själv, det finns redan så många andra.

Snurrelini
2017-10-15 17:35
#3

#1 Jag har funderat på att göra det. Bara jobbigt att ta steget att göra det.. Men jag vill ju hellre veta än att gå och vara osäker. #2 Jag vet iaf att jag har lite känslor för honom om och vill se vart detta kan leda. Tex att han får träffa mina vänner och att vi umgås under en längre period än en kväll & förmiddag Tack för svaren

Upp till toppen
Annons: