Annons:
Etikettsingel
Läst 833 ggr
CayKantos
10/22/17, 10:55 AM

Känslelös?

Osäker på grupp e korrekt.. Jag fyller 20 imorgon och har aldrig fattat känslan av kärlek? Inte säker på om jag haft den känslan eller inte.. jag har aldrig vart i ett förhållande och har aldrig kännt något "speciellt" för någon, vare det sig tjej eller kille. Kan ju tycke ngn öe snygg, snäll, rolig, betyder mycket för mig, mm. Men inget.. speciellt.. jag har ju mina vänner som är speciella.. men antar det inte är på drt sättet… speciellt två kompisar jag skulle ha svårt leva utan.. men igen.. är det verkligen den känslan? Eller hur funkar det? Kan jag helt enkelt bara inte älska på det där speciella sättet??

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Annons:
Honestyisdead
10/22/17, 11:37 AM
#1

Jag tror att du inte har älskat på det viset. För det märker man.

CayKantos
10/22/17, 12:23 PM
#2

Men det känns så konstigt… 20 år utan att ha träffat en endaste.. märker man det lixom direkt eller kan det lixom komma eftersom?

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

Honestyisdead
10/22/17, 12:30 PM
#3

20 år är ingenting :)

Pirret i kärlek kan komma som en stöt, och kan växa fram.

Ju mer du tänker på det ju mindre lär du känna.

Lizelda
10/22/17, 12:50 PM
#4

#2 Jag var två när jag träffade min första så :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

CayKantos
10/22/17, 1:31 PM
#5

Tänker egentligen inte så mycket på det.. klarar mig fibt utan eftersom jag inte vet hur det e med en.. men alla omkring mig tycker det e konstigt och vill ha jag ska bnli ihop med ngn… :0 så böev lite nyfiken på det bara

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

OlgaMaria
10/22/17, 4:36 PM
#6

Det är väldigt olika i vilken ålder man börjar längta efter en partner, om man gör det. Var bara den du är. Du behöver inte stressa. Och säg ifrån ifall du tycker vänners tjat blir jobbigt. De utgår bara från sig själva och hur de fungerar.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
Magrat
10/22/17, 5:39 PM
#7

Du kanske är aromantisk? Det vill säga att du helt enkelt inte kan bli kär. Har en kompis som är aromantisk. Hon gillar väl folk och så, men har aldrig varit kär trots att hon är 27 år och har levt i olika förhållande. Hon säger bara att hon inte kan bli kär. Aromantisk betyder ju dock inte att du inte kan känna sexuell attraktion, det är bara känslorna som inte vill helt enkelt.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

CayKantos
10/22/17, 7:52 PM
#8

Ja.. kanske. Fåe kolla upp lite :) har ju vart nyfiken på förhållande. Inte så jag inte vill va i ett. Men det lixom.. får hända när det händee :)

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

vendelay
10/22/17, 9:52 PM
#9

Antingen är du aromantisk och som #7 skriver är det ju inget fel eller konstigt med det, eller så har du helt enkelt inte blivit kär i någon än. Det är inte heller konstigt.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: