Annons:
Etikettleva-tillsammans
Läst 1361 ggr
Katti
11/23/17, 3:22 PM

Vad gör du för din partner?

Snubblade över den här artikeln

https://kurera.se/10-saker-lyckliga-par-gor-varje-dag/

och tänkte att vi kan tipsa varandra om saker att göra med och för varandra i en tråd! Så vad gör du och din partner som stärker era band?

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Annons:
flocken
11/24/17, 5:49 AM
#1

Allt som står i artikeln iaf. Varje fredag & lördag så klär vi upp oss lite xtra. Mjukiskläder är något av det mest avtändande. Han har alltid skjorta. För mig lite olika. Ibland jeans med en snygg tröja, ibland klänning. Beröring är viktigt. Så enkelt som att när man går förbi varandra så bara lägga handen på ryggen. Den 28 nov har vi varit tillsammans i 13 år. Gifta o barn.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
11/24/17, 6:10 AM
#2

Vi har alltid stöttat varandra, i varandras olika val. Det tror jag är viktigt att var och en får följa sina drömmar i livet. Det kan handla om att byta jobb, utbildning osv

Vi pratar alltid igenom våra dagar och ser till att vi uppskattar varandra för både stort som smått.

Vi hjälps åt och gör saker tillsammans och vi gör saker som inte är tillsammans men både han och jag har intresse för vad den andre gör.

Vi har roligt ihop och det tror jag är jätteviktigt. Det finns ingen som kan få mig att skratta som min man.😃

Vi kramas varje dag.

Vi har varit tillsamman i 37 år.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

vendelay
11/24/17, 7:11 PM
#3

Det viktigaste för oss är nog att spontant röra varandra (typ en liten kram när vi går förbi varandra eller om det är för varmt när vi ska sova kanske vi ändå ser till att benen nuddar lite osv) och ATT PRATA MED VARANDRA. Ärligt talat, jag förstår inte varför det är så svårt att prata med varandra (i en "normal" hälsosam relation såklart). Vi pratar om allt. Oavsett om det handlar om någon ex-partner eller framtiden eller vad som händer om det skulle ta slut mellan oss eller precis vad som helst.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

_Fisken
11/25/17, 7:29 PM
#4

Det är så fruktansvärt lätt för mig att göra nåt för min sambo för jag gillar henne så mycket.

setfree
12/5/17, 8:13 AM
#5

Bra inlägg. Väldigt viktigt att tänka på hur man agerar för att stötta relationen.

Visar uppskattning och tacksamhet när hon har gjort något bra

Jag säger alltid ja när hon vill göra något kul på egen hand som att köpa saker till sig själv

Ger komplimanger som att hon är vacker

Vi planerar saker tillsammans och hjälps åt i vardagen

Ger beröring som massage och kramar

Hittar på roliga saker (konsert, resor, spelar spel, tävlar mot varandra)

Ser till att hon blir sexuellt tillfredställd först

Upp till toppen
Annons: