Annons:
Etikett: leva-tillsammans
LĂ€st 4190 ggr
Illusion
2017-12-20 05:05

Vill han eller inte? Plz help me 😣

Hej. Jag har en frĂ„gan
det Ă€r sĂ„ aTT min fĂ€stman har undet en period nu sagt att han dumpar mig flera gĂ„nger..sen nĂ€r jag frĂ„gar om han menade allvar sa han nej..typ flera gĂ„nger om dage.. sen har han ett underligt beteende ibland
jĂ€tte kul att veta att ens magkĂ€nsla Ă€r stĂ€mmer alltd förutom nĂ€r det kommer till .han utger sig för att inte anvĂ€nda internet Ă€n till nĂ„tt annat Ă€n porr för han fattar inte datorer han o sĂ€ger att han skriver lĂ„ngsamt sĂ„ jag ska hjĂ€lpa till.han vĂ€nder alltid datorn bort o anvĂ€nder det dolda internet.han har massor av telefoner som han fĂ„tt eller hĂ€mtat pĂ„ sitt förra jobb varav mĂ„nga tel hade han massor av telefoner som vissa hade samma Ă€gare..samma kille som Ă€r pĂ„ telefonerna han Ă€r vĂ€rsta kvinnotjsaren..massa olika tjejer och det mesta stĂ€mde in pĂ„ olika saker som Ă€r typ hans sprĂ„k
..han Ă€r sex fixerad delvis utan att att vĂ„ga ha sex med mig för jag har blivit vĂ„ldtagen?han Ă€r blyg
inĂ„tvĂ€nd. umgĂ„s bara med mig dygnet runt..vill knappt prata med nĂ„n annan Ă€n mig..och arg kan han bli efter mina "tortyrer"..han orkar inte med det mer..đŸ˜±â€Šomg vad han överdriver..han blir arg jĂ€mt pĂ„ mig..han kan bli sĂ„ arg att han dumpar mig
och ibland blir han sĂ„ arg att han ströp mig en gĂ„ng. Jag trodde jag skulle dö dĂ„..sen nĂ€r jag kom loss sĂ„ lĂ€mnade han mig inte..jag sprang upp i skogen men han ville stycka mig o begrava mig sa han..o vĂ€grade gĂ„..han satt sig i sin bil o körde till busshĂ„llplatsen dĂ€r jag satt .sĂ„ körde han in i busskuren o sa Ă„t mig att kliva in .men jag vĂ€grade..gasade han mig tills jag gick o satt mig i bilen..sen körde han helt skevt .pĂ„ en liten grusvĂ€g o blev jagade av 2 polis bilar..sen tog dom han..sen pĂ„ bĂ„ten..dĂ€r höll han pĂ„ att mörda mig..han slog mig sĂ„ Ă„nga gĂ„nger i tinningen. .slet av hĂ„ret..sĂ„ jag knivade han
sen skar han av mig mina bĂ€sta byxor o tröja sen skĂ€r han mig i armen o sĂ€ger ingen kommer tro pĂ„ dig du Ă€r psykfall..o en annangĂ„ng vi Ă„kte bĂ„t sĂ„ hĂ€llde han vin pĂ„ mig för att jag skulle vakna för krimmarna följer oss
slutar med slagsmĂ„l..jag fĂ„r blĂ„mĂ€rken ..han pratar om att han vill skjuta folk o köper lagliga vapen..Ă€nda gĂ„ngen hans ögon lyser det Ă€r nĂ€r han pratar om mord. Han förstĂ„r inte vad jag sĂ€ger nĂ€r han pratar..Han Ă€r annars en gullig kille..alla gillar han..han sĂ€ger att er Ă€r jag som har förstört han. Alltid nĂ€r jag sĂ€ger att han inte sĂ€ger att han Ă€lskar mig sĂ„ sĂ€ger han ..nej det Ă€r svĂ„rt att Ă€lska nĂ„gon som bryr sig mer om knark Ă€n mig o som inte lyssnar nĂ€r man pratar ..du mĂ„ste ju vara sĂ€nt frĂ„n helvetet för att mörda mig med dina anklagelser dygnet runt..okej jag var paranoid i början..men nu har jag typ utvecklat scitzoida symtom sĂ„ jag tror han Ă€r otrogen. .eller nĂ„tt..förr toretade jag han innan jag fattade men nu blir han sur bara jag frĂ„gade kön va lĂ„ng eftersom det tog lĂ„ng tid..och han blir galen o sĂ€ger att han inte klarar av mer utfrĂ„gningar jag saknar mina vĂ€nner..inte fĂ„tt trĂ€ffa dom pĂ„ 4 Ă„r.. .Ă€ndĂ„ nĂ€r jag skulle börja packa sĂ„ ville han ha mig igen annars skulle han skulle skjuta sig..đŸ˜± jag blir knĂ€pp! Life is Hard. ..pz


☟ and ❀ among each other ✿

Annons:
Maria
2017-12-20 07:15
#1

Men vad hÄller du pÄ med?

Stick sÄ fort du kan och anmÀl hans övergrepp.

/Maria

Det Àr bara med hjÀrtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste Àr osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Åsa S
2017-12-20 08:53
#2

Öh va varför Ă€r du ihop med en total looser dra dĂ€rifrĂ„n snabbt han Ă€r inte ens vĂ€rd en tanke nĂ„n som Ă€r vĂ„ldsam mot sin partner Ă€r ingen man stannar hos, i ett normalt förhĂ„llande behandlar man varandra vĂ€l och stöttar varann sĂ„ man utvecklas och mĂ„r bra. Utvecklar han dig sĂ„ du blir stark i dig sjĂ€lv  och mĂ„r bra? Om svaret Ă€r nej sĂ„ stannar man aldrig i ett sĂ„nt förhĂ„llande.

Honestyisdead
2017-12-20 09:36
#3

Nej. Livet Ă€r inte hĂ„rt om vi jĂ€mför. 

Ta ansvar och anmÀl honom nu pÄ direkten! Det finns inga ursÀkter.

[LarssonA]
2017-12-20 10:31
#4

LÀs igenom vad du sjÀlv skrivit. LÄtsas att det Àr nÄgon annan som skrivit det, Vad tycker du? Borde hon försöka rÀdda det förhÄllandet? Borde hon inte dra innan hon dör? Vad anser du??

tiger tok
2017-12-20 10:45
#5

Han misshandlar dig och du honom, lÀmna varandra.

[LarssonA]
2017-12-20 12:31
#6

"han ströp mig,  jag knivade honom" osv
 tycker du sjĂ€lv det lĂ„ter som ett hĂ€lsosamt och kĂ€rleksfullt förhĂ„llande?

Annons:
Fransu
2017-12-20 15:23
#7

Jag tycker det Ă€r komiskt att du skriver att "han Ă€r annars en gullig kille". Jag höll pĂ„ att sĂ€tta teet i vrĂ„ngstrupen nĂ€r jag lĂ€ste dom orden


Seriöst, ta dig ifrÄn honom och hÄll dig borta. Finns inget annat alternativ. Ni verkar inte ta fram dom bÀsta sidorna hos varandra, lindrigt uttryckt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Greta G
2017-12-21 09:17
#10

Inget illa ment men ni verkar bĂ„da mycket dysfunktionella och tillsammans Ă€r ni en levande katastrof. Han Ă€r extremt vĂ„ldsam och verkar ha lust att mörda. Vad vĂ€ntar du pĂ„? Att faktiskt bli mördad???  Du kanske tycker att livet Ă€r hĂ„rt och sĂ„hĂ€r Ă€r det i relationer men det hĂ€r Ă€r helt totalt galet. Jag ser inget som kan ens likna kĂ€rlek och respekt. Vad var din frĂ„ga? Vill han göra slut? Ja det hoppas jag verkligen att han vill eller att du tar ditt förnuft till fĂ„nga och lĂ€mnar denna mĂ€nniska.

Sarah
2017-12-21 13:29
#11

Spelar vÀl ingen roll vad han vill egentligen, vad vill du? Ni har ett dÄligt och dysfunktionellt förhÄllande som knappast kan rÀddas. LÀmna medan du fortfarande kan.

Upp till toppen
Annons:
Â