Annons:
Etikettkänslor
Läst 2460 ggr
Larissa
1/6/18, 11:53 AM

Pojkvän ljög för mig

Jag har ett kanske lite fånigt problem nu men vill gärna bolla med någon annan och se om jag kanske överdriver eller om det är rimligt. Igår var min pojkvän hos några kompisar och drack lite osv, inga problem alls! Han kom hem inatt vid 3 och imorse sa han att dem hade suttit hos en kompis och sen berättat att dem gått till en annan kompis vid 2 för att kolla på en hockeymatch på tvn. Senare säger han att de hade gått till en fest och träffat en av sina andra vänner som precis kommit hem från n resa, istället för att gå till kompisen och kolla på matchen. Jag frågar då Om han var på festen (en kille som vi kan kalla Pelle hade) som jag såg på mystory på snapchat att Pelle hade och han svarar att neeej de var hos någon annan och spelade typ kort bara. Frågar då varför han ljög om det när han vet att jag inte alls har något emot att han festar eller något och han svarar att han inre ville att jag skulle bli sur. Jag har aldrig blivit sur eller något över det någonsin! Ser sen att hans vän som varit utomlands var på festen hos Pelle så det var ju dit dem gick? Fattar inte varför han ljuger om att han var just där? Enda anledningen till att han skulle ljuga om detta är att han har något att dölja känns det som. Vi har världens finaste förhållande och har alltid litat på honom men förstår inte varför han ljuger om något helt onödigt. Är liksom inte en vit lögn av anledningen att inte såra mig men nu är jag ganska sårad över att han ljugit för mig 2 ggr om samma sak. Har inte sagt något om den andra lögnen som handlade om vart han var för vill inte dra upp något tjafs i onödan men blir lite ledsen. Kanske överdriver eller vad tycker ni? Hur hade ni känt?

Annons:
[rumelle]
1/6/18, 5:31 PM
#1

Jag hade blivit väldigt fundersam om min partner ljög för mig.

Herveaux
1/6/18, 6:57 PM
#2

Jag hade sagt något i stil med: "Jag blir inte sur för att du festar, men du förstår väl att jag blir sur när du ljuger för mig. Jag vet var du var igår kväll/natt och det var inte vart du sa till mig. Varför ljuga om det?"


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Kezella
1/7/18, 8:24 PM
#3

Tycker inte att det är överdrivet att man känner så. Varför ens ljuga om en sån onödig sak.. Klart man blir fundersam om ens partner ljuger om en sån skitsak. 
Hur reagerar han då?

Upp till toppen
Annons: